7 November

ADMINISTRATIVNÍ A PERSONÁLNÍ PRACOVNICE/ PRACOVNÍK - CENTRUM HÁJEK z.ú.

CENTRUM HÁJEK z.ú. je centrum sociálních a rehabilitačních služeb pro děti s handicapem. Od 01.04.2013 úspěšně poskytujeme 4 sociální služby, v rámci kterých se zaměřujeme na pomoc rodičům handicapovaných dětí, které není ani za pomoci asistentů možné integrovat do kolektivu zdravých dětí, neboť specifika náročné každodenní péče o ně to neumožňují. Naše organizace nabízí klientům speciální léčebnou metodou TheraSuit – jedná se o moderní, velmi účinnou metodu pro klienty s neurologickým onemocněním zaměřující se především na problematiku nácviku chůze. Více o organizaci CENTRUM HÁJEK z.ú. naleznete na webových stránkách www.centrumhajek.eu.

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:

  • příprava podkladů a zadávání účetních dokladů do programu Helios Inuvio (úzká komunikace s externí účetní firmou, fakturace, kontrola přijatých plateb atd.),
  • zpracování dat dle docházky klientů pro měsíční fakturaci,
  • příprava podkladů dle docházky zaměstnanců pro měsíční zpracování mezd,
  • příprava pracovněprávních dokumentů a podkladů,
  • odpovědnost za inzerování volných pracovních pozic a nábor nových pracovníků,
  • organizace odborných školení zaměstnanců,
  • péče o zaměstnance a s nimi spojená personální agenda,
  • vyhledávání a objednávání spotřebního materiálu,
  • příprava a úprava potřebných podkladů – formuláře/tiskopisy, pracovní výkazy, tabulky, rozpočty, statistiky apod.,
  • evidence karet klientů a komunikace se zákonnými zástupci klientů, objednávání a evidence objednaných obědů klientů,
  • evidence a archivace dokladů a dokumentů s touto oblastí související (skenování a elektronické zpracování podkladů),
  • evidence přijaté a odeslané pošty,
  • zefektivnění pracovních postupů,
  • úzká komunikace s vedením organizace a ostatními odděleními,
  • komunikace s veřejností (Ministerstva, Krajské úřady, Úřad práce, Města/obce, Nadace, Nadační fondy, Firmy apod.) a dodavatelskými společnostmi.

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:

  • minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitou, případně vysokoškolské vzdělání Ing./Mgr./Bc.,
  • zkušenosti s personální problematikou a proaktivní přístup ve sledování změn v pracovněprávní legislativě,
  • zkušenosti s administrativou v sociální sféře velkou výhodou,
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a loajálnost k firmě,
  • aktivní přístup k plnění delegovaných úkolů (ochota nárazově pracovat i po pracovní době),
  • znalost práce na PC na pokročilé úrovni MS Office (Excel, Word, Outlook, vytváření obchodních a motivačních dopisů),
  • základní znalost účetnictví a obecného právního povědomí,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič – možnost dopravit se na místo pracoviště),
  • samostatné a rychlé rozhodování,
  • výborné komunikační a organizační dovednosti - schopnost dobře si vše naplánovat a prioritizovat úkoly,
  • příjemné reprezentativní vystupování,
  • pozitivní, analytické myšlení a schopnost empatie,
  • odolnost vůči stresu,
  • smysl pro teamovou spolupráci,
  • uvítáme znalost v dotačním prostředí pro neziskové organizace (není podmínkou).

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Specializované pracoviště jedinečné v Plzeňském kraji (propojení sociálních a zdravotních služeb),
  • pracoviště v nově zrekonstruovaných prostorech,
  • zajímavou, různorodou a přínosnou práci v příjemném prostředí menšího kolektivu,
  • příspěvek zaměstnavatele na připojištění hmotné zodpovědnosti zaměstnance na způsobené škody,
  • částečně flexibilní pracovní dobu/homeoffice,
  • firemní teambuilding,
  • příjemnou pracovní atmosféru a kolektiv,
  • sebevzdělávací kurzy a odborná školení,
  • výborné podmínky pro seberealizaci - umožnění dokončení dalšího vysokoškolského vzdělání (možnost placeného studijního volna),
  • k dispozici služební mobilní telefon a notebook, případně firemní automobil,
  • zástup za rodičovskou dovolenou,
  • nástup možný od 01.01.2026 nebo dle dohody.

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Corporate events, Holidays 5 weeks, Bonuses, Work clothes, Occasional work from home, Education allowance, Notebook

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
University
Recommended languages:
German (Basic), English (Basic), Russian (Basic)