CENTRUM HÁJEK z.ú. je centrum sociálních a rehabilitačních služeb pro děti s handicapem. Od 01.04.2013 úspěšně poskytujeme 4 sociální služby, v rámci kterých se zaměřujeme na pomoc rodičům handicapovaných dětí, které není ani za pomoci asistentů možné integrovat do kolektivu zdravých dětí, neboť specifika náročné každodenní péče o ně to neumožňují.
Naše organizace nabízí klientům speciální léčebnou metodou TheraSuit – jedná se o moderní, velmi účinnou metodu pro klienty s neurologickým onemocněním zaměřující se především na problematiku nácviku chůze.
Více o organizaci CENTRUM HÁJEK z.ú. naleznete na webových stránkách www.centrumhajek.eu.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
příprava podkladů a zadávání účetních dokladů do programu Helios Inuvio (úzká komunikace s externí účetní firmou, fakturace, kontrola přijatých plateb atd.),
zpracování dat dle docházky klientů pro měsíční fakturaci,
příprava podkladů dle docházky zaměstnanců pro měsíční zpracování mezd,
příprava pracovněprávních dokumentů a podkladů,
odpovědnost za inzerování volných pracovních pozic a nábor nových pracovníků,
organizace odborných školení zaměstnanců,
péče o zaměstnance a s nimi spojená personální agenda,
vyhledávání a objednávání spotřebního materiálu,
příprava a úprava potřebných podkladů – formuláře/tiskopisy, pracovní výkazy, tabulky, rozpočty, statistiky apod.,
evidence karet klientů a komunikace se zákonnými zástupci klientů, objednávání a evidence objednaných obědů klientů,
evidence a archivace dokladů a dokumentů s touto oblastí související (skenování a elektronické zpracování podkladů),
evidence přijaté a odeslané pošty,
zefektivnění pracovních postupů,
úzká komunikace s vedením organizace a ostatními odděleními,
komunikace s veřejností (Ministerstva, Krajské úřady, Úřad práce, Města/obce, Nadace, Nadační fondy, Firmy apod.) a dodavatelskými společnostmi.
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:
minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitou, případně vysokoškolské vzdělání Ing./Mgr./Bc.,
zkušenosti s personální problematikou a proaktivní přístup ve sledování změn v pracovněprávní legislativě,
zkušenosti s administrativou v sociální sféře velkou výhodou,
zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a loajálnost k firmě,
aktivní přístup k plnění delegovaných úkolů (ochota nárazově pracovat i po pracovní době),
znalost práce na PC na pokročilé úrovni MS Office (Excel, Word, Outlook, vytváření obchodních a motivačních dopisů),
základní znalost účetnictví a obecného právního povědomí,
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič – možnost dopravit se na místo pracoviště),
samostatné a rychlé rozhodování,
výborné komunikační a organizační dovednosti - schopnost dobře si vše naplánovat a prioritizovat úkoly,
příjemné reprezentativní vystupování,
pozitivní, analytické myšlení a schopnost empatie,
odolnost vůči stresu,
smysl pro teamovou spolupráci,
uvítáme znalost v dotačním prostředí pro neziskové organizace (není podmínkou).
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
Specializované pracoviště jedinečné v Plzeňském kraji (propojení sociálních a zdravotních služeb),
pracoviště v nově zrekonstruovaných prostorech,
zajímavou, různorodou a přínosnou práci v příjemném prostředí menšího kolektivu,
příspěvek zaměstnavatele na připojištění hmotné zodpovědnosti zaměstnance na způsobené škody,
částečně flexibilní pracovní dobu/homeoffice,
firemní teambuilding,
příjemnou pracovní atmosféru a kolektiv,
sebevzdělávací kurzy a odborná školení,
výborné podmínky pro seberealizaci - umožnění dokončení dalšího vysokoškolského vzdělání (možnost placeného studijního volna),
k dispozici služební mobilní telefon a notebook, případně firemní automobil,
zástup za rodičovskou dovolenou,
nástup možný od 01.01.2026 nebo dle dohody.
Benefits
Cell phone, Educational courses, training, Corporate events, Holidays 5 weeks, Bonuses, Work clothes, Occasional work from home, Education allowance, Notebook
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.