6 November

Junior Trade Marketing Manager / Coordinator - HENKEL ČR, spol. s r.o.

O nás Naši firmu založili nadšenci s chutí měnit svět a snahou dělat lidský život lepším. Věděli jste, že z firmy Henkel pochází první prací prášek, první šampon nebo první lepící tyčinka? Se značkami jako je Persil, Schwarzkopf, Pattex a více než 47 000 zaměstnanci po celém světě se nám po sto čtyřiceti letech daří zachovat kombinaci tradiční firmy a lídra v oblasti inovací. Kombinace, která vyhrává přední místa na trhu! Proč k nám Pojďte pracovat na dalším úspěchu našich celosvětových značek. Máte možnost se stát součástí společných projektů, rozšířit si obzory při komunikaci s kolegy z jiných zemí, podílet se na transformaci v moderní firmu digitálního věku. Nebo vás láká přátelská atmosféra, jako v rodinné firmě? To vše můžete zažít v Henkelu. Navíc s pocitem, že firma vašeho zaměstnavatele je skutečně společensky zodpovědná, jedna z nejlepších ve svém oboru.

Chcete se stát členem profesionálního týmu jednoho z lídrů na FMCG trhu? V současné době hledáme novou kolegyni / nového kolegu do naší divize Henkel Consumer Brands na pozici Junior Trade Marketing Manager / Coordinator.

Co budete dělat

  • připravovat a koordinovat trade marketingové aktivity produktů kategorie Beauty Care v souladu s marketingovou a obchodní strategií firmy
  • adaptovat vizuály, připravovat POS materiály (letáky, letáčky, brožury, …) a POS kampaně
  • kompletně připravovat displeje pro druhotná umístění výrobků (komunikace s interním oddělením, návrh grafiky, optimalizace složení displejů, práce v interním copackingovém nástroji)
  • zabezpečovat hosteskovské aktivity
  • komunikovat s agenturami, grafikem, tiskárnou a skladem
  • komunikovat s oddělením sales a marketing
  • zodpovídat za svěřený budget (plánování, čerpání, sledování, vyhodnocování), za sklad a distribuci POS

Proč jste vhodný kandidát

  • máte VŠ vzdělání
  • máte 1 - 2 roky praxe v marketingu / trade marketingu nebo na jiné pozici v oblasti FMCG
  • ovládáte AJ na pokročilé úrovni, alespoň B2
  • máte pokročilou znalost MS Office a vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • jste proaktivní, kreativní a máte prezentační dovednosti
  • samostatnost, zodpovědnost a flexibilita jsou pro Vás samozřejmostí
  • máte chuť učit se novým věcem

Nabízíme

  • zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti s možnostmi vzdělávání a dalšího profesního růstu
  • spolupráci se zkušenými profesionály v oboru
  • neustálé prohlubování odborných znalostí a dovedností
  • atraktivní podmínky spolupráce - bohatý systém zaměstnaneckých benefitů, motivující finanční ohodnocení
  • přátelskou atmosféru na pracovišti
  • práci v prostředí našich nových moderních kanceláří na Praze 8

Těšíme se na Vás!

V případě zájmu prosím využijte odpovědní formulář níže. ⬇

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Education allowance, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Cell phone, Individual schedules of working hours, Corporate events, 13th monthly salary, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Bachelor's
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)