4 November

HR koordinátor - DPČ, 4 hodiny/denně, možnost home-office - Diecézní charita Brno

Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci zůstávají i několik desítek let.

Diecézní charita je druhou největší charitou v České republice, má přes 1800 zaměstnanců a poskytuje profesionální pomoc ve více než 150 sociálních, zdravotních a ostatních službách. Naším posláním je pomoc druhým v nouzi bez ohledu na národnost, vyznání či politickou příslušnost. Je to krásná, smysluplná a náročná práce.

Do našeho brněnského HR týmu hledáme dlouhodobého brigádníka - HR koordinátora - s možností nástupu od listopadu. Tato pozice bude sedět tomu, kdo hledá možnost zkráceného úvazku, potřebuje flexibilitu a láká ho spojení personalistiky a administrativy.

Co bude mít na starosti HR koordinátor?

  • Administrativní, organizační a koordinační podporu pro brněnský HR tým
  • Organizaci pohovorů s kandidáty, administraci uživatelů v HR databázích a nástrojích, archivaci HR podkladů
  • Aktualizaci organizační struktury a HR dokumentů v Teams a na Sharepointu
  • Příprava podkladů pro prezentace a vstupů pro HR reporty
  • Vytváření HR formulářů a podporu při organizaci týmových akcí

Jaké znalosti a dovednosti by měl mít náš nový kolega či kolegyně?

  • Pokročilá znalost práce s xls., ppt., Teams a Sharepointem
  • Systematičnost, pečlivost a dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost naslouchat, být empatický a podporující
  • Flexibilitu, otevřenou mysl a proaktivitu při hledání řešení
  • Výhodou jsou zkušenosti v HR a znalost základů Zákoníku práce

Co by Vás mohlo u nás potěšit?

  • Flexibilní rozsah pracovní doby – v průměru přibližně 4 hodiny denně, prostor pro rovnováhu mezi prací a soukromím
  • Možnost částečné práce z home-office po zaučení
  • Možnost výběru školení v našem vlastním vzdělávacím centru, přístup do vzdělávací platformy SEDUO a pravidelná školení ohledně Zákoníku práce a HR nástrojů
  • Inspirující prostředí charity, pro kterou jsou dobré vztahy a spolupráce důležité
  • Příjemné pracoviště v centru Brna

Pokud Vás pozice HR Koordinátora zaujala, pošlete nám svůj životopis a budeme se těšit na případné osobní setkání.

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook

About the Job

Type of Employment:
Part-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Agreement on working activities (DPČ)
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam