Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci zůstávají i několik desítek let.
Diecézní charita je druhou největší charitou v České republice, má přes 1800 zaměstnanců a poskytuje profesionální pomoc ve více než 150 sociálních, zdravotních a ostatních službách. Naším posláním je pomoc druhým v nouzi bez ohledu na národnost, vyznání či politickou příslušnost. Je to krásná, smysluplná a náročná práce.
Do našeho brněnského HR týmu hledáme dlouhodobého brigádníka - HR koordinátora - s možností nástupu od listopadu. Tato pozice bude sedět tomu, kdo hledá možnost zkráceného úvazku, potřebuje flexibilitu a láká ho spojení personalistiky a administrativy.
Co bude mít na starosti HR koordinátor?
- Administrativní, organizační a koordinační podporu pro brněnský HR tým
- Organizaci pohovorů s kandidáty, administraci uživatelů v HR databázích a nástrojích, archivaci HR podkladů
- Aktualizaci organizační struktury a HR dokumentů v Teams a na Sharepointu
- Příprava podkladů pro prezentace a vstupů pro HR reporty
- Vytváření HR formulářů a podporu při organizaci týmových akcí
Jaké znalosti a dovednosti by měl mít náš nový kolega či kolegyně?
- Pokročilá znalost práce s xls., ppt., Teams a Sharepointem
- Systematičnost, pečlivost a dobré komunikační dovednosti
- Schopnost naslouchat, být empatický a podporující
- Flexibilitu, otevřenou mysl a proaktivitu při hledání řešení
- Výhodou jsou zkušenosti v HR a znalost základů Zákoníku práce
Co by Vás mohlo u nás potěšit?
- Flexibilní rozsah pracovní doby – v průměru přibližně 4 hodiny denně, prostor pro rovnováhu mezi prací a soukromím
- Možnost částečné práce z home-office po zaučení
- Možnost výběru školení v našem vlastním vzdělávacím centru, přístup do vzdělávací platformy SEDUO a pravidelná školení ohledně Zákoníku práce a HR nástrojů
- Inspirující prostředí charity, pro kterou jsou dobré vztahy a spolupráce důležité
- Příjemné pracoviště v centru Brna
Pokud Vás pozice HR Koordinátora zaujala, pošlete nám svůj životopis a budeme se těšit na případné osobní setkání.