▷ Více než 30 let přinášíme inovativní softwarová řešení pro banky a kapitálové trhy. Máme zde smíšený kolektiv a úsměv nás doprovází.
Společnost ARBES a jejich dceřiné společnosti hledá kolegu/kolegyni pro výpomoc s administrativou a s chodem kanceláře na poloviční úvazek (po, út, st) formou spolupráce na DPČ.
Pro koho je práce vhodná?
Tato příležitost je ideální pro někoho, kdo hledá práci na zkrácený úvazek (20 hodin týdně) a má rád rozmanitou administrativní agendu. Spolehlivost, proaktivní přístup a chuť pomáhat jsou klíčové. Nebojí se komunikovat s lidmi, ptát se a aktivně hledat řešení. Má přirozený smysl pro pořádek, umí si stanovit priority a pružně reagovat na měnící se potřeby v kanceláři.
Co u nás budeš dělat?
- Výpomoc při péči o zázemí společnosti, zejména jejich dceřiných firem.
 
- Podpora v rámci chodu kanceláře.
 
- Asistence a zastupování na recepci.
 
- Práce s interními databázemi a systémy (vše naučíme).
 
- Spolupráce při organizaci a koordinaci služebních cest a různých meetingů.
 
- Spolupráce s Marketing a HR oddělením např. zajišťování dárků, organizace firemních akcí atd.
 
- Obsluha a základní správa kancelářské techniky.
 
- Samostatné řešení jednoduchých operativních administrativních úkolů dle aktuálních potřeb.
 
- Docházka je pondělí, úterý a středa.
 
Výčet je delší, ale věř, že jde o "semtamťuky".
Co za to?
- Při nástupu 15 000,-/m a po 3m zkušební době může být mzda navýšena.
 
S čím budeš pracovat?
- MS Office (word, excel, powerpoint, outlook) základy.
 
- Confluence (naučíme, není to těžké).
 
Co musíš umět?
- Komunikativní znalost anglického jazyka (úroveň B2) - komunikace s hotely a občasný nákup letenek a cca 2x týdně vyřídit telefonát v AJ.
 
- Základy MS Office - doplňování čísel do tabulek, ovládat kalendář pro zapsání schůzek.
 
- Reprezentativní chování a vystupování - jedná se o supportní pozici, být milá/lý a s úsměvem je nutnost.
 
Co umíme ocenit?
- Znalost práce na PC-balíček Office (zejména Outlook, Excel a Word).
 
- Předešlou zkušenost na pozici recepční, office manažer/ka, administrativní nebo back-office pracovník, asistent/ka týmu či koordinátor/ka kanceláře.
 
Co dál?
Zašli nám tvůj profil ▶️ Pohovor ▶️ Zpětná vazba, Poslání nabídky ▶️ Podepsání pracovní smlouvy
Oproti jiným firmám jsme rychlejší. Tak šup posílej CV!
Těšíme se na tebe,
Petra + Valerija
#ŽijemeARBES