3 November

Team Leader oddělení péče o zákazníky (Chrášťany) - Rhenus Logistics s.r.o.

Makáme na sobě, rosteme a rozšiřujeme náš tým. Připojte se k nám a nastartujte svou kariéru v logistice! Jako celosvětově působící poskytovatel logistických služeb s 39 000 zaměstnanci ve více než 60 zemích spravujeme komplexní dodavatelské řetězce a nabízíme našim zákazníkům inovativní služby s přidanou hodnotou. Portfolio produktů společnosti Rhenus Logistics sahá od sběrné přepravy, částečných a celovozových zásilek až po přepravu nebezpečného zboží a speciální přepravy. Nabízíme našim zákazníkům balíčky komplexních služeb specifických pro dané odvětví. Atmosféra u nás ve firmě není přehnaně formální, ať už v jednání či v oblékání. Rádi spolu trávíme čas v práci a někdy i mimo ní a zajímáme se o sebe navzájem. Naše organizační struktura není nijak složitá (v České republice je nás zhruba 150). Aktuálně rosteme a rozšiřujeme svoje řady. Staňte se součástí našeho týmu! Together with passion!

Co Vás u nás čeká?

  • vedení týmu zákaznického servisu (5 podřízených)
  • nastavování procesů a pracovních postupů na oddělení
  • cenotvorba v interním systému
  • samostatné řešení požadavků a podpora zákazníků
  • dohled nad poskytovanými službami a prevence nesrovnalostí
  • zpracování poptávek, kalkulace nákladů a nabídka řešení zákazníkovi
  • práce s transportním informačním systémem
  • spolupráce s ostatními odděleními naší společnosti
  • různé druhy reportingu

Co u Vás budeme hledat?

  • výhodou je zkušenost v zákaznickém servisu
  • podmínkou je dřívější praxe v dopravě a spedici
  • zkušenosti s vedením podřízených
  • schopnost dorozumět se anglicky (komunikace s partnery je na denní bázi, převažuje e-mail)
  • uživatelskou znalost práce s MS Office (především Excel)
  • výborné komunikační dovednosti a asertivitu
  • zákaznicky orientovaný styl práce a samostatnost
  • bez pečlivosti a systematičnosti se neobejdete

Co Vám za to nabídneme?

  • stabilní společnost, kde se můžete realizovat
  • férové ohodnocení včetně výkonostních odměn
  • odpočinek o týden delší - 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování od začátku pracovního poměru
  • na pracovišti máme kávu a čaj zdarma
  • MultiSport kartu
  • pravidelné roční navyšování mzdy
  • zázemí v nových prostorech včetně parkování přímo v areálu budovy

Pracoviště v Chrášťanech, 500 m za Prahou

Naše kancelář je hned za Prahou. A tím myslíme doopravdy, neboť jsme jen pár set metrů za cedulí hl. m. Prahy. Dostupnost je proto perfektní! MHD ze stanice metro B - Zličín, poté 1 autobusovou zastávku na zastávku Chrášťany, Scania-Label. Autem po dálnici D5, exit 1 Pražský okruh / Chomutov / K. Vary / Letiště. Snadné a dostupné parkování v našem areálu. Pro středočeské je výhodou, že nemusí zajíždět do centra Prahy.

Benefits

Educational courses, training, Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Bonuses, Education allowance, Flexible start/end of working hours

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Pre-intermediate)