Makáme na sobě, rosteme a rozšiřujeme náš tým.
Připojte se k nám a nastartujte svou kariéru v logistice! Jako celosvětově působící poskytovatel logistických služeb s 39 000 zaměstnanci ve více než 60 zemích spravujeme komplexní dodavatelské řetězce a nabízíme našim zákazníkům inovativní služby s přidanou hodnotou. Portfolio produktů společnosti Rhenus Logistics sahá od sběrné přepravy, částečných a celovozových zásilek až po přepravu nebezpečného zboží a speciální přepravy. Nabízíme našim zákazníkům balíčky komplexních služeb specifických pro dané odvětví.
Atmosféra u nás ve firmě není přehnaně formální, ať už v jednání či v oblékání. Rádi spolu trávíme čas v práci a někdy i mimo ní a zajímáme se o sebe navzájem. Naše organizační struktura není nijak složitá (v České republice je nás zhruba 150). Aktuálně rosteme a rozšiřujeme svoje řady. Staňte se součástí našeho týmu!
Together with passion!
Co Vás u nás čeká?
- vedení týmu zákaznického servisu (5 podřízených)
- nastavování procesů a pracovních postupů na oddělení
- cenotvorba v interním systému
- samostatné řešení požadavků a podpora zákazníků
- dohled nad poskytovanými službami a prevence nesrovnalostí
- zpracování poptávek, kalkulace nákladů a nabídka řešení zákazníkovi
- práce s transportním informačním systémem
- spolupráce s ostatními odděleními naší společnosti
- různé druhy reportingu
Co u Vás budeme hledat?
- výhodou je zkušenost v zákaznickém servisu
- podmínkou je dřívější praxe v dopravě a spedici
- zkušenosti s vedením podřízených
- schopnost dorozumět se anglicky (komunikace s partnery je na denní bázi, převažuje e-mail)
- uživatelskou znalost práce s MS Office (především Excel)
- výborné komunikační dovednosti a asertivitu
- zákaznicky orientovaný styl práce a samostatnost
- bez pečlivosti a systematičnosti se neobejdete
Co Vám za to nabídneme?
- stabilní společnost, kde se můžete realizovat
- férové ohodnocení včetně výkonostních odměn
- odpočinek o týden delší - 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování od začátku pracovního poměru
- na pracovišti máme kávu a čaj zdarma
- MultiSport kartu
- pravidelné roční navyšování mzdy
- zázemí v nových prostorech včetně parkování přímo v areálu budovy
Pracoviště v Chrášťanech, 500 m za Prahou
Naše kancelář je hned za Prahou. A tím myslíme doopravdy, neboť jsme jen pár set metrů za cedulí hl. m. Prahy. Dostupnost je proto perfektní! MHD ze stanice metro B - Zličín, poté 1 autobusovou zastávku na zastávku Chrášťany, Scania-Label. Autem po dálnici D5, exit 1 Pražský okruh / Chomutov / K. Vary / Letiště. Snadné a dostupné parkování v našem areálu. Pro středočeské je výhodou, že nemusí zajíždět do centra Prahy.