30 October

Operativní manažer/ka - DACHSER Czech Republic a.s.

DACHSER Czech Republic a.s. je mezinárodní logistická společnost zabývající se kamionovou, leteckou a námořní přepravou, skladováním a distribucí. Tato perspektivní firma s celosvětovou působností dynamicky se rozvíjející na českém trhu Vám nabízí možnost stát se součástí úspěšného pracovního kolektivu a to na pracovní pozici :

Hledáme kolegu/kolegyni se zkušenostmi a motivací, který/á si převezme vedení oddělení sběrné služby na pobočce v Ostravě a zajistí efektivní průběh řízení všech logistických procesů.

Co Vás čeká

  • vedení týmu dispečerů přeprav sběrné služby a operátorů překládkového skladu
  • řízení, kontrola a rozvoj lidských zdrojů svěřených oddělení
  • koordinace, řízení a optimalizace linkových přeprav, přeprav rozvozových vozidel a procesů na překládkovém skladu
  • zajišťování logistických procesů, hodnocení výsledků, návrh a implementace zlepšení v oblasti kvality
  • zodpovědnost za výběr, hodnocení a řízení vztahů s dodavateli
  • rozvoj spolupráce se zákazníky
  • školení a trénink členů týmu v souladu s nejnovějšími postupy a standardy, včetně BOZP a PO
  • aktivní role v plánování a monitorování finančních výsledků oddělení
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními, pravidelný reporting vedení společnosti
  • účast na lokálních setkáních odborné skupiny oddělení sběrné služby
  • práce v interních systémech Dachser

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti v logistické nebo spediční firmě, praxe ve vedení lidí alespoň 3 roky
  • orientace na dosahování výsledků
  • výborné organizační schopnosti, komunikativnost, profesionální vystupování
  • analytické myšlení a schopnost rychle reagovat na změny
  • schopnost práce pod tlakem
  • flexibilitu
  • rozhodnost a samostatnost
  • aktivní znalost AJ
  • pokročilá znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B, VZV výhodou

Co Vám můžeme nabídnout

  • zázemí perspektivní mezinárodní logistické firmy
  • motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (stravenková karta, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec, dotovaná Multisport karta, cafeterie, příspěvek na penzijní pojištění)
  • služební vůz i k soukromému využití
  • možnost profesního i osobního rozvoje
  • příjemné a moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • nástup možný dohodou

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Foreign business trips, Cell phone, More than 5 weeks of vacation, Car for private purposes, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Advanced)