27 October

Process & Quality Coordinator - AvaFin Czech s.r.o.

AvaFin Czech s.r.o. (www.avafin.cz) je inovativní finanční společnost, která poskytuje jeden z nejrychlejších a nejvíce flexibilních on-line úvěrů v České republice a v dalších zemích EU i mimo ni. Naše firemní kultura je založena na rychlosti, účinnosti a dodání skvělého klientského servisu týmem profesionálních a přátelských lidí.

Ahoj,

do našeho týmu hledáme posilu, která se bude podílet na zlepšování interních procesů, kontrole kvality komunikace a podpoře rozvoje zaměstnanců.
Pokud máš smysl pro detail, přemýšlíš systémově a dokážeš propojit různé týmy při hledání efektivnějších řešení, tahle pozice bude pro Tebe ideální.


Hlavní odpovědnosti:

  • Tvorba a správa procesní mapy: mapování interních procesů od začátku do konce, provádění procesních auditů, příprava reportů a prezentace výstupů vedení.
  • Optimalizace procesů: návrhy na zlepšení, příprava implementačních kroků a dokumentace. Pravidelná aktualizace procesní mapy při změnách.
  • Spolupráce napříč odděleními: úzká komunikace s manažery a týmovými leadery, podpora při nastavování a zefektivňování procesů.
  • Rozvoj zaměstnanců: ve spolupráci s dalšími kolegy definování témat pro školení a vzdělávání zaměstnanců, podpora vedení při jejich realizaci.
  • Správa datové komunikace: zodpovědnost za správu datové schránky – nastavení pravidel pro třídění, ruční zpracování nezařazených zpráv, dohledávání případů v interním systému a doplňování poznámek.
  • Kontrola kvality komunikace: monitoring a hodnocení telefonické a e-mailové komunikace, poskytování zpětné vazby a návrhů na zlepšení jednotlivcům i týmům.
  • Podpora vedení týmů: administrativní a analytická podpora TL při jejich každodenní agendě a při realizaci zlepšovacích iniciativ.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomický, administrativní nebo analytický směr)
  • Zkušenosti s procesním řízením, interním auditem nebo kontrolou kvality výhodou
  • Dobré analytické schopnosti a schopnost systematicky přemýšlet
  • Komunikační dovednosti a schopnost jednat s různými úrovněmi managementu
  • Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • Znalost práce s MS Office (zejména Excel, PowerPoint)
  • Základní orientace v interních systémech a práci s daty
  • Finanční gramotnost a orientace na poli finančních a úvěrových produktů
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (písemně i slovem)
  • Výhodou: zkušenost z prostředí finančních služeb nebo call centra

Co nabízíme:

  • Prostor pro profesní rozvoj a spolupráci napříč odděleními
  • Stabilní pracovní prostředí v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Flexibilní pracovní dobu, případně možnost částečného home office
  • Kariérní růst podle individuálního kariérního plánu
  • Příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • 3x sick days
  • Možnost dalšího vzdělávání skrze edukační rozpočet společnosti
  • Měsíční příspěvky na sport/relaxaci/zdraví až 1000 Kč
  • Možnost MultiSport karty za příspěvek pouze 350 Kč
  • Nadstandardní občerstvení na pracovišti
  • Relax zóna
  • Pravidelné teambuildingy a firemní akce

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Bonuses, Holidays 5 weeks, Sick days, Education allowance, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)