5 November

Sam hledá konzultanta/konzultantku - IRESOFT s.r.o.

35 000 – 37 000 CZK/month
IRESOFT je místo, kde práce dává smysl a přináší radost a svobodu. Každý rok strávíme zhruba 2000 hodin v práci. Je to víc, než věnujeme našim rodinám nebo koníčkům. Nikdo by proto neměl promarnit tak podstatnou část svého života. Ani Ty! Tvoříme produkty, které usnadňují práci lidem: Informační systém CYGNUS pomáhá v sociálních službách a Docházkový a HR systém Alveno zjednodušuje práci v menších, středních i velkých firmách v komerční sféře.

Ahoj, já jsem Sam a vedu tým konzultantů zákaznické podpory. Nechci stovky životopisů. Hledám lidi, kteří chtějí dělat smysluplnou práci hlavou i srdcem a není jim jedno, kde a s kým tráví svůj pracovní den. Pomáháme lidem, kteří pomáhají druhým.

Proč to dává smysl?

Naši zákazníci jsou pečovatelky, zdravotní sestry a vedoucí služeb, kteří každý den zajišťují chod sociálních zařízení jako třeba domovy pro seniory. Náš systém CYGNUS jim pomáhá hlídat administrativu, zjednodušovat procesy a dává přehled tam, kde dřív vládly papíry, aby měli víc času na to nejdůležitější: péči o lidi, kteří to opravdu potřebují.

Co u nás dělá konzultant/ka?

🧠 Zjišťuje a chápe – když se ozve zákazník, že mu něco nejde, ptáš se, pátráš, testuješ, hledáš souvislosti.
💬 Vysvětluje srozumitelně – i člověku, který „fakt není technický typ“ dokáže vysvětlit, jak systém funguje.
🛠️ Řeší věci logicky – krok po kroku, tak jak to má být, nevymýšlí si.
🧠 Máš digitální mindset a rozumíš si s AI.
📘 Tvoří návody a tipy, které šetří čas nejen klientům, ale i nám v týmu.
🚀 Zlepšuje služby – přemýšlí, jak věci dělat chytřeji, jednodušeji a s větším smyslem.

Jak poznáš/poznáme, že jsi náš člověk?

🎧 Nevadí ti sluchátka a rušnější prostředí. Telefon je tvůj přirozený nástroj.
💡 Máš výborné komunikační dovednosti, dobrou výslovnost a umíš složité vysvětlit jednoduše.
🧩 Máš logické myšlení a rád/a věci dotahuješ.
💚 Umíš naslouchat, ptát se, chápat lidi.
🖥️ Zorientuješ se rychle v nových systémech a technologiích.
🤝 Když někdo nestíhá, pomůžeš - jsi týmový hráč.
🌍 Mluvíš a rozumíš česky. Slovenština je velké plus, protože budeš v kontaktu i se slovenskými zákazníky.

Co ti nabízím?

  • Mentoring a vedení - od prvního dne na to nebudeš sám.
  • Prostředí, kde se učíš i rosteš - nejen plníš úkoly.
  • Práci v menším týmu - umíme se podržet, podpořit a mluvit otevřeně.
  • Smyslupnou práci - pomáháme těm, kteří pomáhají druhým.
  • Nástupní mzdu 35.000 Kč a možnost se dále posouvat.
  • K tomu přidáváme 6 týdnů dovolené, terapie a koučink, masáže na pracovišti, vzdělávání a další benefity, které ti pomůžou cítit se v pohodě.

Chceš se k nám přidat?

Nepiš dlouhé CV. Chci vědět, kdo jsi a co umíš. Napiš pár vět o tom, proč tě tahle práce láká a jak bys uměl/a přiložit ruku k dílu. Pokud chceš, přidej i krátkou situaci, kdy jsi někomu pomohl/a něco pochopit.

Těším se, až tě poznám.


Sam, vedoucí týmu zákaznické podpory IRESOFT

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Cafeteria, Cell phone, Individual schedules of working hours, Corporate events, Bonuses, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Notebook, Self-organization of the job

About the Job

Salary:
35 000 – 37 000 CZK/month
Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Basic), Slovak (Basic)