Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci zůstávají i několik desítek let.
Diecézní charita je druhou největší charitou v České republice, má přes 1800 zaměstnanců a poskytuje profesionální pomoc ve více než 150 sociálních, zdravotních a ostatních službách. Naším posláním je pomoc druhým v nouzi bez ohledu na národnost, vyznání či politickou příslušnost. Je to krásná, smysluplná a náročná práce.
Do našeho týmu hledáme zkušeného profesionála pro novou pozici HR Partnera, který se bude podílet na nastavování a zefektivňování HR procesů a bude partnerem pro naše vedoucí, kolegy a HR tým v celé diecézi.
Tato pozice bude sedět té/tomu HR, který/á hledá smysluplnou práci, má víceleté zkušenosti s procesy v interním HR ve větší organizaci a který/á bude svou práci dělat i srdcem.
Co má HR Partner na starosti?
- spolupráci při optimalizaci stávajících a zavádění nových HR procesů (od náboru, procesování docházky přes zpětné vazby od našich kolegů, odměňování a vzdělávání a rozvoj)
- nábory a HR podporu pro náš tým 40-ti chariťáků na brněnském ředitelství
- spolupráci při zajištění souladu HR témat/procesů s pracovně – právní legislativou a HR reporty
- hledání způsobů, jak vyladit HR práci a to v úzké spolupráci s nadřízenou HR manažerkou na ředitelství a HR týmy na 10-ti oblastních charitách
Jaké zkušenosti a dovednosti by měl mít náš nový kolega či kolegyně?
- Víceletou zkušenost s nastavováním HR procesů a s nábory v oblasti interního HR
- Systematičnost, otevřenou mysl a proaktivitu při hledání nových řešení
- Dobrý přehled o pracovně-právní legislativě
- Schopnost naslouchat, být empatický a podporující
Co by Vás mohlo u nás potěšit?
- Velká míra autonomie ve vaší roli a podpora ze strany našeho vedení, pro které je HR důležitou součástí charity
- Flexibilita v rámci pracovní doby, kdy pevná část pracovní doby je od 9 do 14 hodin, možnost home-office a prostor pro rovnováhu mezi prací a soukromím
- Široká možnost výběru školení v našem vlastním vzdělávacím centru, přístup do vzdělávací platformy SEDUO a pravidelná školení ohledně Zákoníku práce a HR nástrojů
- 5 týdnů dovolené, 1 den ředitelského volna, po 1 odpracovaném roce 2 dny sick days a 1 den volna pro dobrovolnictví
- Inspirující prostředí charity, pro kterou jsou dobré vztahy a spolupráce důležité
- Příjemné pracoviště v centru Brna s vlastním parkováním
- Spolupráce s profíky v oboru sociální práce a zdravotní péče
Pokud Vás pozice HR Partnera zaujala, pošlete nám svůj životopis a budeme se těšit na případné osobní setkání.