23 October

HR Partner v neziskovém sektoru - Diecézní charita Brno

Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci zůstávají i několik desítek let.

Diecézní charita je druhou největší charitou v České republice, má přes 1800 zaměstnanců a poskytuje profesionální pomoc ve více než 150 sociálních, zdravotních a ostatních službách. Naším posláním je pomoc druhým v nouzi bez ohledu na národnost, vyznání či politickou příslušnost. Je to krásná, smysluplná a náročná práce.

Do našeho týmu hledáme zkušeného profesionála pro novou pozici HR Partnera, který se bude podílet na nastavování a zefektivňování HR procesů a bude partnerem pro naše vedoucí, kolegy a HR tým v celé diecézi.

Tato pozice bude sedět té/tomu HR, který/á hledá smysluplnou práci, má víceleté zkušenosti s procesy v interním HR ve větší organizaci a který/á bude svou práci dělat i srdcem.

Co má HR Partner na starosti?

  • spolupráci při optimalizaci stávajících a zavádění nových HR procesů (od náboru, procesování docházky přes zpětné vazby od našich kolegů, odměňování a vzdělávání a rozvoj)
  • nábory a HR podporu pro náš tým 40-ti chariťáků na brněnském ředitelství
  • spolupráci při zajištění souladu HR témat/procesů s pracovně – právní legislativou a HR reporty
  • hledání způsobů, jak vyladit HR práci a to v úzké spolupráci s nadřízenou HR manažerkou na ředitelství a HR týmy na 10-ti oblastních charitách

Jaké zkušenosti a dovednosti by měl mít náš nový kolega či kolegyně?

  • Víceletou zkušenost s nastavováním HR procesů a s nábory v oblasti interního HR
  • Systematičnost, otevřenou mysl a proaktivitu při hledání nových řešení
  • Dobrý přehled o pracovně-právní legislativě
  • Schopnost naslouchat, být empatický a podporující

Co by Vás mohlo u nás potěšit?

  • Velká míra autonomie ve vaší roli a podpora ze strany našeho vedení, pro které je HR důležitou součástí charity
  • Flexibilita v rámci pracovní doby, kdy pevná část pracovní doby je od 9 do 14 hodin, možnost home-office a prostor pro rovnováhu mezi prací a soukromím
  • Široká možnost výběru školení v našem vlastním vzdělávacím centru, přístup do vzdělávací platformy SEDUO a pravidelná školení ohledně Zákoníku práce a HR nástrojů
  • 5 týdnů dovolené, 1 den ředitelského volna, po 1 odpracovaném roce 2 dny sick days a 1 den volna pro dobrovolnictví
  • Inspirující prostředí charity, pro kterou jsou dobré vztahy a spolupráce důležité
  • Příjemné pracoviště v centru Brna s vlastním parkováním
  • Spolupráce s profíky v oboru sociální práce a zdravotní péče

Pokud Vás pozice HR Partnera zaujala, pošlete nám svůj životopis a budeme se těšit na případné osobní setkání.

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Individual schedules of working hours, Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook, Refreshments on workplace

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Bachelor's