1 December

Specialista/stka pro retenci pro Modrou pyramidu - Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.- centrála

Co bude náplní vaší práce:

  • Zajišťování retenční činnosti složitějších případů v oblasti hypoúvěrů a upsell návazných produktů.
  • Aktivní oslovování klientů (formou telefonu či emailu) v okamžiku před refixací úrokové sazby a reagování na požadavky klientů v případech, kdy klient má zájem vyjednávat o úrokové sazbě i během fixačního období
  • Vyjednávat o podmínkách pokračování smlouvy s cílem zajistit plnění obchodních cílů, tj. maximalizovat počet udržených klientů ve skupině KB.
  • Aktivně identifikovat další obchodní příležitosti pro skupinu KB, ať již formou přímého prodeje či organizací schůzek pro další pracovníky (bankovní poradce, experní týmy, pracovník hypotečního centra).
  • Zajišťování individuálních požadavků klientů/pracovníků (snížení úrokové sazby, mimořádné splátky, sloučení úvěrů, úprava splátkového kalendáře).
  • Zpracovávání a schvalování dodatků ke smlouvám o hypotečních úvěrech v souladu s delegovanou schvalovací pravomocí tak, aby byla dosažena kvalita a rychlost poskytovaných služeb pro klienty skupiny KB.
  • Správa přidané činnosti ve spolupráci s jinými týmy dle pověření a platné metodiky.
  • Účastnit se testování a aplikací změn a jejich školení.
  • Aktivně přispívat k udržitelným ESG cílům Skupiny KB a předcházet rizikům spojeným se zastávanou prací.

Co od vás očekáváme:

  • Vzdělání úplné středoškolské s maturitou.
  • Solidní porozumění banky a bankovního sektoru.
  • Uživatelská PC znalost- textové a tabulkové editory, vytváření grafů, prezentací.
  • Certifikace SU/HU a pojistné produkty.
  • Komunikativnost- ovlivňování prostřednictvím motivování ostatních, inspirace, vyjednávání a/nebo prezentace, zásadní je komunikace napříč hierarchickými úrovněmi, úseky.
  • Mírně pokročilá znalost anglického jazyka.

Práce v KB: Work-life balance, agilní způsob práce a udržitelnost

V KB pracujeme agilně v menších, multifunkčních squadech. Agile nám umožňuje velmi rychle dodávat kvalitní řešení, která přesně odpovídají potřebám klientů i kolegů v jiných částech banky.


Abychom se pravidelně v týmech setkávali osobně, pracujeme 2–3 dny v týdnu z kanceláře, zbytek z domova. Zároveň ke každému přistupujeme individuálně – pokud vaše životní situace vyžaduje jiný režim, funguje u nás systém výjimek (např. pro rodiče malých dětí) a vše závisí na domluvě s manažerem.


V bance každý z nás plně odpovídá za svůj úkol. Odpovědně přistupujeme i k udržitelnosti. Využíváme elektrická auta Škoda Enyaq, do práce jezdíme na kole, stravujeme se udržitelně a dobrovolničíme pro lepší svět.

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Cell phone, Contribution holiday, Corporate events, Bonuses, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam