16 October

HR GENERALISTA/KA - SYNER Group a.s.

SYNER Group a.s. je silnou stavební, developerskou a investiční společností působící především na českém trhu. Nyní hledáme pro posílení svých aktivit do svého týmu kolegyni/ kolegu na pozici:

Co vás čeká:

  • kompletní zajištění personální administrativy v rámci celého pracovního cyklu zaměstnance (nástupy, změny, ukončení pracovního poměru)
  • příprava pracovněprávních dokumentů (pracovní smlouvy, dodatky, dohody, ukončení pracovních poměrů apod.)
  • zajištění a koordinace procesů onboardingu a offboardingu zaměstnanců
  • vedení a správa osobních složek zaměstnanců, zpracování a vystavování zápočtových listů, potvrzení o zaměstnání, mzdových listů a dalších dokumentů
  • přímá spolupráce se mzdovou účtárnou, kontrola podkladů pro mzdy, základní orientace ve mzdové agendě
  • spolupráce s orgány státní správy (OSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřad práce apod.)
  • aktualizace interních předpisů a dokumentů dle legislativních změn
  • podpora vedení společnosti v personální oblasti

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického nebo personálního směru výhodou)
  • praxi v oblasti HR administrativy min. 2 roky
  • znalost zákoníku práce a souvisejících pracovněprávních předpisů
  • základní orientaci v oblasti mezd
  • spolehlivost, pečlivost a schopnost samostatné práce
  • uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel, Word)
  • řidičský průkaz skupiny B

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí silné a stabilní společnost
  • 25 dní dovolené ; 3 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování; voda a káva na pracovišti zdarma
  • možnost Multisport karty
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • možnost profesního rozvoje a vzdělávání
  • firemní benefity dle interních pravidel společnosti

Místo výkonu práce:

Liberec

Nástup dle dohody

U nás nebudete pouhým číslem!

Podrobnější informace o společnosti na https://synergroup.cz/ nebo na www.posunoutsedal.cz

Benefits

Corporate recreational facilities, Educational courses, training, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Self-organization of the job

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)