Specialista technické podpory – Odpovědnosti (Role):
1. Poskytuje technickou podporu dealerům a servisním týmům.
2. Diagnostikuje a řeší technické problémy vozidel – telefonicky, e-mailem, případně systémem nebo při osobních návštěvách.
3. Připravuje, překládá a rozesílá technické bulletiny a servisní pokyny, spravuje kampaně výrobce
4. Zajišťuje technická školení pro servisní pracovníky dealerů a zavádí počáteční školení nových dealerů
5. Udržuje aktuální znalosti o systémech, technologiích produktů a diagnostiky k vozidlům.
6. Shromažďuje data z provozu o výkonnosti vozidel a jejich poruchách a referuje je výrobci.
7. Spolupracuje a komunikuje s inženýrským týmem výrobce při řešení složitých případů.
8. Podporuje ověřování záručních nároků technickou analýzou oprav.
9. Dokumentuje servisní případy a spravuje databázi technických znalostí a vede přehled servisních pracovníků.
10. Zajišťuje, aby všechny technické činnosti odpovídaly firemním, bezpečnostním standardům i legislativním požadavkům.
Co vám můžeme nabídnout
Benefity
Mobilní telefon
Notebook
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Rozjezd zcela nového projektu
Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Launch of a completely new project, Holidays 5 weeks, Sick days, Contribution to sport / culture / leisure