10 October

HR specialist/ ka (oblast mezd) částečný úvazek – vhodné i pro absolventy - Hitachi Energy Czech Republic s.r.o.

Hledáme posilu do našeho interního HR centra – oblast mezd

Do našeho přátelského týmu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude podporou pro dvě zkušené specialistky v oblasti payroll. Ideální kandidát/ka se už v mzdové problematice alespoň trochu orientuje, nebo má velkou chuť se v ní rozvíjet.

Tato role je skvělá pro někoho, kdo je flexibilní, analytický, rád se učí nové věci, nebojí se práce s Excelem, vidí věci v souvislostech a má zákaznický přístup.

Nabízíme práci na zkrácený úvazek (6 hodin denně) nebo případně na DPČ.

Co bude vaším úkolem?

  • Podpora při mzdové administrativě – přihlášky, odhlášky, ELDP, zápočtové listy
  • Pomoc při závěrkových činnostech – importy srážek, kontrola dat, distribuce výplatních pásek
  • Příprava potvrzení pro zaměstnance a třetí strany
  • Zadávání dat do sytému, kontrola docházkových dat, evidence absencí
  • Komunikace s časovým editorem, personalisty a zaměstnanci
  • Podpora při ročních procesech – Roční zúčtování daní, Prohlášení poplatníka apod.
  • Správa dokumentace – osobní složky, archivace, pošta
  • Různé administrativní úkoly dle potřeby týmu
  • Po zaučení možnost samostatného vedení mzdové agendy pro svěřený okruh zaměstnanců

Co od vás očekáváme?

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Aktivní znalost českého a anglického jazyka
  • Analytické a kritické myšlení, selský rozum
  • Zkušenosti v oblasti mezd výhodou, chuť se dále rozvíjet nutností
  • Trpělivost, schopnost rychle se zorientovat a učit se nové věci
  • Znalost práce s Excelem a SAP- výhodou

Co vám nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené.
  • Narozeninové volno
  • 7,5 hodin pružné pracovní doby.
  • Dotované stravování v závodní jídelně/stravenky.
  • Cafeteria systém ve výši 7000 Kč ročně (Edenred karta).
  • Příspěvek na penzijní připojištění 2–3 % ze mzdy.
  • Mobilní SIM karty se zvýhodněným paušálem.
  • Odměny za odpracované roky a také při odchodu do důchodu a další benefity.
  • Možnost nahlédnout do zákulisí HR administrativy, zejména mzdových procesů
  • Zodpovědnou a pestrou práci, která vás bude bavit
  • Pracovní úvazek 0,5–0,8 FTE (cca 20–30 hodin týdně) – preferujeme pracovní poměr

Benefits

Company catering, Cell phone, Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Education allowance, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Part-time work
Type of Contract:
Employment contract, Agreement on working activities (DPČ)
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)