9 October

Vedoucí nákupu - STV GROUP a.s.

Jsme součástí skupiny STV, která patří mezi největší výrobce a obchodníky s vojenským materiálem v České republice. Skupina zaměstnává více jak 1300 zaměstnanců a je plně v rukou českých vlastníků. Dynamicky rosteme a rozšiřujeme produktové portfolio. Za poslední 2 roky jsme znásobili naši produkci. Významně investujeme do rozšiřování našich schopností a navýšení výrobních kapacit.

Hledáme zkušeného odborníka, který rozumí nákupu a umí vést tým.

Jako Vedoucí nákupu budete klíčovou součástí týmu, který zajišťuje plynulost výroby a efektivní spolupráci s dodavateli. Vaším úkolem bude koordinovat a rozvíjet nákupní procesy, vést tým nákupčích, sledovat tržní trendy a přinášet návrhy na úspory i zlepšení procesů.

Hledáme prakticky orientovaného lídra, který dokáže propojit analytické myšlení s každodenní operativou, má cit pro obchodní vyjednávání a umí budovat stabilní dodavatelské vztahy. Pokud hledáte pozici, kde můžete uplatnit své zkušenosti, převzít odpovědnost a být součástí významné průmyslové skupiny, tato role je určena právě vám.

Co vás čeká?

  • řízení a koordinace činnosti týmu nákupčích v oblasti operativního i technického nákupu,
  • dohled nad realizací objednávek, kontrolou dodávek a řešením případných odchylek,
  • vyhledávání a hodnocení dodavatelů, vedení obchodních jednání a příprava rámcových smluv,
  • sledování tržních cen, příprava cenových analýz a návrhů na úspory,
  • spolupráce s technickým a výrobním úsekem při specifikaci materiálů a komponentů,
  • zajištění správnosti smluvní a cenové dokumentace,
  • odpovědnost za dodržování termínů, kvality a rozpočtových limitů,
  • spolupráce na tvorbě rozpočtu a kontrola jeho čerpání,
  • řízení evidence objednávek v ERP systému a dohled nad správností dat,
  • aktivní účast na optimalizaci nákupních procesů a návrhy na jejich zlepšení,
  • příprava pravidelných reportů a analýz pro vedení oddělení a divize.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

Vzdělání: SŠ/VŠ technického nebo ekonomického směru
Praxe: min. 5 let v oblasti nákupu, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici

Znalosti:

  • nákupní procesy, vyjednávání, tvorba smluv,
  • orientace v materiálech, polotovarech a technických specifikacích,
  • znalost ERP systému (Helios, SAP, IFS výhodou),
  • základy obchodního práva,
  • znalost normy ISO 9001 (AQAP výhodou).
  • Počítačové dovednosti: MS Office, ERP systémy
  • Anglický jazyk: minimálně B2

Osobnostní předpoklady:

  • samostatnost, rozhodnost, komunikativnost,
  • orientace na výsledek a kvalitu,
  • analytické a organizační schopnosti,
  • schopnost vést a motivovat tým,
  • spolehlivost, loajalita, odolnost vůči stresu.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Mobilní telefon a notebook;
  • Dovolená 25 dní;
  • Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění;
  • Stravenkový paušál;
  • Možnost závodního stravování;
  • Zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefon;
  • Nástup možný ihned.

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
University
Recommended languages:
English (Intermediate)