Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení.
Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.
O nás
Jsme stabilní a úspěšná společnost působící v České republice a na Slovensku, která se připravuje na vstup na kapitálový trh. Hledáme odborníka, který bude klíčovým článkem mezi vedením společnosti, akcionáři, investory a regulátorem.
Vaše hlavní odpovědnosti
- tvorba, koordinace a aktualizace ročních rozpočtů a forecastů na úrovni celé skupiny,
- analýza odchylek mezi plánem a skutečností, návrhy opatření a jejich komunikace vedení skupiny,
- příprava pravidelných reportů pro management a skupinový reporting,
- podpora strategického plánování a rozhodování v rámci celé skupiny,
- zlepšování controllingových procesů, metodik a nástrojů napříč společnostmi skupiny,
- úzká spolupráce s ostatními odděleními a dceřinými společnostmi.
Koho hledáme
- min. 5 let praxe v controllingu, financích či auditu,
- výborná znalost principů controllingu, budgetingu a finanční analýzy,
- velmi dobrá orientace v účetních výkazech,
- pokročilá znalost Excelu a zkušenost s ERP systémy,
- analytické myšlení, schopnost hledat souvislosti a navrhovat řešení,
- komunikativní osobnost s proaktivním přístupem,
- výhodou: zkušenost se systémem GIST, účetními systémy Helios nebo Pohoda.
Co nabízíme
- seniorní, zodpovědnou pozici s možností ovlivňovat klíčová rozhodnutí,
- práci v přátelském a odborném týmu,
- možnost dalšího profesního rozvoje, školení a účasti na projektech,
- flexibilní pracovní režim (včetně Home Office),
- motivující finanční ohodnocení a atraktivní benefity.
Zaujala Vás tato nabídka?
Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se na spolupráci!