6 October

Finanční kontrolor - Broker Consulting, a.s.

Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení. Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.

O nás

Jsme stabilní a dynamická česká společnost s významným postavením na trhu. Naše finanční oddělení hraje klíčovou roli v řízení růstu a efektivity celé skupiny. Aktuálně hledáme zkušeného profesionála, který posílí náš tým v oblasti controllingu a budgetingu a bude partnerem pro vedení společnosti při klíčových rozhodnutích.

Vaše hlavní odpovědnosti

  • tvorba, koordinace a aktualizace ročních rozpočtů a forecastů,
  • analýza odchylek mezi plánem a skutečností, návrhy opatření a jejich komunikace,
  • příprava pravidelných reportů pro management,
  • podpora strategického plánování a rozhodování,
  • zlepšování controllingových procesů, metodik a nástrojů,
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními a dceřinými společnostmi.

Koho hledáme

  • min. 5 let praxe v controllingu, financích či auditu,
  • výborná znalost principů controllingu, budgetingu a finanční analýzy,
  • velmi dobrá orientace v účetních výkazech,
  • pokročilá znalost Excelu a zkušenost s ERP systémy,
  • analytické myšlení, schopnost hledat souvislosti a navrhovat řešení,
  • komunikativní osobnost s proaktivním přístupem,
  • výhodou: zkušenost se systémem GIST, účetními systémy Helios nebo Pohoda.

Co nabízíme

  • seniorní, zodpovědnou pozici s možností ovlivňovat klíčová rozhodnutí,
  • práci v přátelském a odborném týmu,
  • možnost dalšího profesního rozvoje, školení a účasti na projektech,
  • flexibilní pracovní režim (včetně Home Office),
  • motivující finanční ohodnocení a atraktivní benefity.

Zaujala Vás tato nabídka?

Pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě. Těšíme se na spolupráci!

Benefits

Contribution holiday, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Sick days, Refreshments on workplace, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Bachelor's
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Pre-intermediate)