6 October

Pracovník sekretariátu sportovního svazu (opakované) - Aeroklub České republiky z.s.

30 000 – 35 000 CZK/month

Pracovní podmínky:

  • Práce na 60-100% úvazek, alespoň 3 dny v týdnu v kanceláři, zbytek homeoffice.
  • Zajímavá různorodá práce se sportovně založenými spolupracovníky.
  • Komunikace se 112 členskými organizacemi, 7500 členy, státní reprezentací, s talentovanou mládeží v leteckých sportech, s obchodními a sportovními partnery.
  • Dlouhodobá pracovní pozice – alespoň 10 let vítáno.
  • Odměna 30.000kč/měsíc.
  • Pozice vhodná i pro absolventy

Pracovní náplň:

  • Administrace datové, mailové i poštovní korespondence, částečně i v anglickém jazyce.
  • Spolupráce na přípravě, změnování a kontrole pojistných smluv AeČR.
  • Vystavování certifikátů k pojištěním.
  • Podpora vyřízení pojistných událostí.
  • Spolupráce na realizaci dotací NSA a dalších poskytovatelů na činnost svazu, reprezentaci a rozvoj talentů.
  • Vedení registru smluv a závazků.
  • Spolupráce s externí účetní firmou, zajišťování schválení faktur, plateb.
  • Administrace cestovních příkazů pro pracovníky, spolupracovníky AeČR, závodníky a reprezentanty.
  • Zajišťování cest reprezentace na závody po celém světě, pomoc s řešením vzniklých problémů.
  • Podpora zasedání statutárů, komisí, valných hromad a dalších jednání.
  • Podpora vedení evidence členských organizací, zejména příspěvků jednotlivých členských organizací AeČR, řešení nedoplatků, přeplatků.
  • Vedení a aktualizace archivu jak elektronického, tak papírového.

Předpokládané znalosti a dovednosti:

  • Základní znalosti a zkušenosti s administrativou malé firmy nebo spolku nebo chuť se to naučit
  • Znalost práce s Excel, Word, Powerpoint, zkušenost s prací v cloudu je výhodou, práce s počítačem bez další asistence nutností.
  • Základní znalost účetnictví, znalost software ABRA-FLEXI je výhodou, naučíme..
  • Znalosti nebo zkušenosti s ekonomikou spolků nebo dotacemi vítány.
  • Velkou výhodou je povědomí o leteckých sportech nebo letecké technice.
  • Základní schopnost domluvit se anglicky a dobrá schopnost písemné anglické komunikace nutností, další jazyky vítány.

Co vám můžeme nabídnout

  • Dlouhodobá stabilní pracovní pozice
  • Pozice vhodná pro absolventy
  • Benefity, které si nově vznikající sekretariát prosadí

Termín nástupu kdykoliv dle dohody.

Benefits

Educational courses, training, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Cafeteria, A longer unpaid leave, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, Transport allowance, Flexible start/end of working hours, Notebook, The possibility of study leave, Self-organization of the job

About the Job

Salary:
30 000 – 35 000 CZK/month
Type of Employment:
Full-time work, Part-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), German (Basic), English (Pre-intermediate)