6 October

Hyundai - Přijímací technik/čka a řešení pojistných událostí - Slovácké strojírny a.s.

Budete kompletně plánovat a řídit autorizovaný servis značky Hyundai.

Co budete dělat:

  • plánování každodenního provozu servisu
  • řešení pojistných událostí
  • budování a rozvíjení vztahů se zákazníky prostřednictvím poskytování vynikajícího zákaznického servisu
  • předběžná kalkulace ceny práce, náhradních dílů a příslušenství
  • rozvoj a nabízení obchodních a servisních služeb
  • fakturace zakázek
  • řešení reklamací a servisních problémů
  • komunikace se zákazníky během opravy vozu
  • plnění stanovených cílů importem a zaměstnavatelem

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • výuční list a praxe v oboru nebo středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou nikoli podmínkou)
  • zkušenosti s jednání se zákazníky i dodavateli
  • znalosti techniky vozidel, příslušenství
  • znalost poprodejních procesů (velkou výhodou)
  • počítačové dovednosti na pokročilé úrovni
  • ŘP skupiny B
  • schopnost pracovat pod tlakem
  • bydliště v regionu

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • zkušenosti s prodejem servisních služeb a příslušenství koncovým zákazníkům

Co vám můžeme nabídnout:

  • moderní pracovní prostředí
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • telefon
  • občerstvení na pracovišti
  • možnost zaměstnaneckého leasingu
  • odborné kurzy a školení (v rámci importu Hyundai)
  • sleva na firemní výrobky

Benefits

Company catering, Cell phone, Educational courses, training, Allowance for work clothes, Corporate events, Bonuses, Notebook, Refreshments on workplace, Self-organization of the job, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient)