29 September

Finanční manažer/ekonom - Česká asociace paraplegiků - CZEPA

Jsme nezisková organizace pomáhající od roku 1990 lidem s poraněním míchy, ať následkem úrazu páteře nebo onemocněním míchy. Našim posláním je zkvalitňovat život klientů ve všech oblastech. Bojujeme za jejich práva na poli legislativním, poskytujeme jim služby, pomoc a podporu. Jsme členem Evropské federace spinálních pacientů (ESCIF), úzce spolupracujeme s Českou společností pro míšní léze ČLS JEP, v rámci terciární péče s Centrem Paraple, o.p.s. a ParaCentrum Fénix, z.s.. www.czepa.cz

HLEDÁME EKONOMKU/EKONOMA PRO NEZISKOVOU ORGANIZACI NA PLNÝ ÚVAZEK

Hledáme člověka, který je hlavou i srdcem EKONOM a má rád neziskový sektor!

Co vše potřebujeme, abyste u nás dělal/a?

Ve zkratce: Odpovědnost za vedení ekonomické agendy celé naší skvělé neziskové organizace!

Konkrétněji pak chceme, abyste měl/a na starosti následující:

  • Odpovědnost za plánování, sestavování a sledování rozpočtu organizace a jednotlivých projektů, controlling.
  • Vyhledávání grantových a dotačních příležitostí, spolupráce na tvorbě fundraisingové strategie.
  • Příprava o podání žádostí o finanční podporu a jejich vyúčtování, vypracování a podání průběžných i závěrečných zpráv.
  • Plánování financování dílčích činností organizace, navrhování způsobu dofinancování.
  • Zdrojování finančních nákladů na střediska a zakázky dle finančních zdrojů a schváleného rozpočtu.
  • Zadávání dokladů do účetního systému, správa provozního a sbírkového účtu organizace, realizace platebních transakcí, včetně mezd.
  • Delegace plnění v rámci projektů na základě rozhodnutí, darovaných smluv a příslušných metodik.
  • Odpovědnost za administrativní vedení ekonomické agendy (elektronická a fyzická archivace dokumentů).
  • Sdílení důležitých informací v týmu a úzká spolupráce s vedením, reporting , komunikace s úřady, institucemi a součinnost s nimi.

Jací jsme a co Vám můžeme nabídnout:

  • Jsme potřebná a etablovaná organizace, jejichž aktivity vedou komplexně ke zdravějšímu a kvalitnějšímu životu pro lidi na vozíku v jednotlivých fázích jejich životů, prostřednictvím převážně sociálních i zdravotních služeb a poradenství. Aktivně pracujeme na prevenci úrazů páteře, podpory samostatného bydlení našich klientů, jejich opětovné integraci do pracovního prostředí prostřednictvím našich sociálních podniků a dalších skvělých aktivit.
  • Nabízíme smysluplnou práci, přátelský a inkluzivní kolektiv, neformální prostředí kanceláře na Černém Mostě v Praze.
  • Možnost práce na homeoffice až 2 dny v týdnu.
  • V případě ekonomických úspěchů organizace i 13. plat.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • 25 dní dovolené, 3 dny sick day.
  • Pracovní úvazek ve výši 1,0 a termín nástupu dohodou (nejlépe ihned).
  • Finanční ohodnocení 55000 – 60000Kč po zapracování.
  • Skvělou paní asistentku u nás v organizaci a 22Hlav jako externí účetní společnost, práce v ABRA systému.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v ekonomickém oboru.
  • Znalost vícezdrojového financování a dotačních programů týkajících se sociálních a zdravotních služeb.
  • Pracovní praxi min 3 roky ve vedoucí pozici.
  • Nasazení a ochotu přemýšlet dopředu, schopnost navrhovat řešení.

Budeme se těšit na Vaše CV a stručný motivační dopis.

Benefits

Educational courses, training, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Cell phone, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Self-organization of the job, Dog-friendly office

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
University
Recommended languages:
Czech (Proficient)