24 September

Projektový / Account Manažer - dolphin consulting a.s.

Pomáháme společnostem implementovat Business Intelligence řešení, pomocí kterých dokáží z dat získat informace potřebné pro zlepšení fungování procesů, nalezení nových obchodních příležitostí a včasnou identifikaci rizik. Firemní data integrujeme do datových skladů, data laků, lake housů nebo data hubů a vyvíjíme nad nimi reporty v Power BI, Qlik Sense nebo Tibco Spotfire. Našimi zákazníky jsou nadnárodní farmaceutické společnosti (MSD, Organon, Sanofi Aventis...), banky (Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen banka...), univerzity (Masarykova univerzita, Karlova univerzita, Zemědělská univerzita, Jihočeská univerzita...), energetické společnosti (E.ON. ČEZ, Innogy) a další firmy, které se chtějí rozhodovat na základě dat.

Delfíni hledají - nového Projektového / Account manažera.



Náplň práce: 

Řízení Business Intelligence projektů 

  • Plánování projektů – definovat rozsahy projektů a obsazení realizačního týmu,
  • připravovat časové odhady a průběžně je aktualizovat
  • Průběžné řízení projektů – etapizace projektu nebo určení milníků, koordinace postupu prací, hlídání rozsahu projektu, času a kvality
  • Zajištění komunikace se zákazníky 
  • Podpora a motivace členů týmu
  • Řízení dokumentace k projektu
  • Analýza a řízení rizika
  • Zajišťování rovnováhy obchodních požadavků vůči technickým možnostem
  • Koordinovat činnost více týmů napříč různými odděleními ve firmě
  • Prezentovat postup na projektu, výstupy a vyhodnocení interně realizačnímu týmu a externě vedení či zákazníkům


Account management 

  • Aktivní vyhledávání nových příležitostí u stávajících klientů 
  • Udržování a rozvíjení dlouhodobých obchodních vztahů
  • Návrh account plánů a správa příležitostí v CRM 
  • Tvorba nabídek pro stávající klienty 
  • Vedení smluvní a technické dokumentace
  • Zajištění onboarding procesu nových konzultantů 
  • Plánování alokací konzultantů na projekty 
  • Správa objednávek a jejich čerpání 
  • Zjišťování spokojenosti klientů 



Nezbytné znalosti: 

  • Řízení implementačních projektů u klientů (waterfall, agile) 
  • Zkušenosti s odhadováním pracnosti projektů a souvisejícím vyjednáváním 
  • Projektový reporting 
  • Základní přehled v oblasti Business Intelligence (datové sklady, reporting, analytika) 
  • Ideálně certifikace projektového řízení (IPMA, SCRUM master), případně pomůžeme s přípravou 
  • Zkušenosti s jednáním se zákazníky o nových zakázkách 
  • Schopnost fungování v mezinárodní korporaci 
  • Navazování a udržování vztahů se zákazníky 


Detaily: 

  • Full time 
  • HPP nebo IČO 
  • Velmi dobrá angličtina – řada stakeholderů jsou cizinci 


Ostatní: 

  • Pečlivost a spolehlivost 
  • Perfektní komunikační schopnosti 
  • Samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů 
  • Organizační schopnosti, umění plánovat
  • Komunikační a prezentační dovednosti, profesionální vystupování
  • Analytické myšlení, strukturovanost a pragmatičnost
  • Proaktivní přístup k řešení problémových situací, schopnost práce pod tlakem
  • Umění stanovit priority a zabývat se více věcmi najednou, flexibilita
  • Schopnost vést a motivovat tým
  • Orientace na zákazníka, obchodní dovednosti  

Benefits

Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cell phone, Opportunity to work up hours, Sales commission, Individual schedules of working hours, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Self-organization of the job

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract, Contract under Trade Certificate / Identification No.
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Advanced)