22 September

Asistent/ka vzdělávání - Broker Consulting, a.s.

Jsme Broker Consulting, ryze česká poradenská společnost propojující oblasti financí, realit a bankovních služeb. Naše centrály najdete v Plzni, Praze a Bratislavě. Fungujeme už od roku 1998 a za tu dobu jsme pomohli více než 600 000 klientů, které bezpečně provádíme složitým světem osobních financí a realitních záležitostí, jako jsou prodej nebo nákup nemovitosti. Našich více než 2000 konzultantů klientům nabízí profesionální služby v oblasti finančního plánování, spoření, renty, financování bydlení a zabezpečení. Spolupracujeme s více než stovkou finančních institucí v Česku a na Slovensku a díky tomu si udržujeme tolik důležitou nezávislost. Naší vlajkovou lodí je BROKER POINT PREMIUM, celorepubliková síť franšízových poboček, které představují finanční a realitní supermarket.

Zajímá Tě svět financí a realit? Hledáš první práci, která Ti dá smysl a otevře nové možnosti?

Přidej se k nám na juniorní pozici v týmu vzdělávání. Všechno potřebné Tě naučíme - ideální start po škole, navíc s možností částečné práce z domova.

Co budeš mít na starosti?·

  • podílet se na jednotlivých úkolech a projektech oddělení
  • organizaci a správu interních školení a zkoušek
  • běžnou administrativní agendu oddělení
  • komunikaci se spolupracovníky (e-mailem i telefonicky)
  • občasnou tvorbu přehledů nebo statistik

Co se u nás naučíš?

  • pracovat s našimi interními systémy a nástroji

  • odpovídat na dotazy spolupracovníků a umět je rychle a srozumitelně vyřešit
  • vnímat, jak důležitá je týmová spolupráce a vzájemná podpora
  • pochopit, jak funguje naše oddělení i celá firma
  • rozšířit své zkušenosti s administrativou a koordinací procesů
  • organizovat a spravovat školení a zkoušky
  • efektivně koordinovat více aktivit a projektů najednou
  • zlepšíš si své komunikační dovednosti a organizační schopnosti

Co od Tebe čekáme?

  • SŠ vzdělání zakončené maturitou

  • znalost práce na PC (MS Office – zejména Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
  • chuť učit se nové věci a zlepšovat se
  • dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
  • týmového ducha a pozitivní přístup
  • možnost nastoupit ideálně ihned

Výhodou (ne podmínkou): řidičský průkaz sk. B, předchozí zkušenosti - v administrativě, s koordinací a organizací procesů, úkolů, popř. projektů.

Co Ti nabízíme?

  • spolupráci na HPP

  • moderní kancelář u metra Nové Butovice
  • stabilní zázemí spolehlivé společnosti a podporu přátelského týmu

Benefits

Contribution holiday, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Sick days, Refreshments on workplace, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Pre-intermediate)