Skupina TMF působí v České republice již více než 25 let. Z globálního hlediska má TMF Group více než 11 000 zaměstnanců, kteří působí ve více než 87 zemích po celém světě. Náš zkušený tým specialistů poskytuje služby v oblasti účetnictví a daní, personalistiky a mezd, jakož i podnikové a administrativní služby.
Díky místní přítomnosti v zainteresovaných zemích naši odborníci disponují znalosti o místních trzích a souvisejících právních, finančních a legislativních požadavcích dané země. Z tohoto důvodu není naše motto „Global Reach, Local Knowledge“ jen frází, ale náš trademark.
Popis pozice
Jako specialista na mzdy budete zodpovědný/á za včasné a správné vyřizování záležitostí týkajících se každodenní mzdové agendy, včetně korespondence s přidělenými klienty.
Náplň práce
- Vaším hlavním úkolem bude aktivní účast na celém mzdovém procesu od A do Z, s cílem zajistit hladký průběh mzdové agendy u klientů a také podporovat naše juniorní kolegy a pomáhat jim rozšiřovat si znalosti.
- Hledáme někoho, kdo se nebude vyhýbat komunikaci s klienty a kolegy, nakolik to bude tvořit nedílnou součást Vaší denní rutiny.
- I když vaše angličtina nemusí být perfektní, umíte komunikovat písemnou i ústní formou (výhodou je úroveň B2). Kromě toho musíte plynně ovládat češtinu (C1).
- Očekáváme, že budete mít solidní přehled o české mzdové legislativě, protože budete sledovat probíhající změny a pomáhat testovat jejich implementaci v praxi.
- Vaším úkolem bude zajistit bezchybné mzdové služby pro naše klienty, kteří jsou různorodí jak velikostí a oblastmi podnikání, tak i složitostí agendy zpracování mezd.
- Součástí vaší práce bude také zpracování koncoročních mzdových aktivit včetně ročního zúčtování daně a daňového přiznání.
- Očekáváme od vás proaktivní přístup k identifikaci oblastí pro zlepšení efektivity v rámci týmu, a to jak v oblasti procesů, tak automatizace.
Hlavní požadavky
- Jsme otevřeni zkušeným specialistům stejně jako juniorům (podmínkou jsou alespoň částečné zkušenosti se mzdovým účetnictvím nebo rekvalifikační kurz).
- Disponujete pokročilou znalostí angličtiny (B2), a to jak slovem, tak písmem;
- Rovněž disponujete plynulou úrovní češtiny (C1);
- Máte analytické myšlení, proaktivní přístup k řešení problémů a dobrý time management;
- Jste pokročilým uživatelem Microsoft Office (zejména Excelu) a máte zkušenosti s používáním mzdových/ERP systémů;
- Jste flexibilní, pracovití a nadšení se schopností stanovovat priority a pracovat do termínů;
- Jste týmově orientovaní a máte velmi dobré zákaznické dovednosti.
Co Vám můžeme nabídnout
- Balík benefitů – budget na teambuildingy a vzdělávání, 1x týdně jóga v kanceláři, firemní akce a večírky - týmové/celofiremní (bowling, paintball, letní barbecue na naší terase aj.);
- Nabízíme ti skvělou příležitost nahlédnout do korporátních administrativních procesů společnosti s možností nabrat zkušenosti prostřednictvím práce pro jiná oddělení.
- Jsme hrdí na silnou kulturu zpětné vazby, o feedback můžeš požádat kdykoli;
- Kariérní růst: svou kariéru můžeš posouvat prostřednictvím interních příležitostí v rámci TMF;
- Každý den najdeš v kanceláři kávu, čaj, čerstvé ovoce a zdravé občerstvení včetně zmrzliny
- Nabízíme ti bezplatnou formu online vzdělávání v rámci naší oblíbené TMF Business Academy, kde máš možnost výběru z široké škály kurzů;
- Nabízíme ti práci v mezinárodním prostředí se zajímavým portfoliem klientů;
- Můžeš počitat s podporou od kolegů a chapavým přistupem manažera;
- Rovněž ti nabízíme alternativu bezplatného online vzdělávání přes interaktivní jazykový portál GoFluent. Je jen na tobě, o který jazyk projevíš zájem.
Benefits
Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Education allowance, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Cell phone, Opportunity to work up hours, Corporate events, Bonuses, 13th monthly salary, Flexible start/end of working hours, Notebook