13 September

Finanční Controller/ka - EUROPAPIER - BOHEMIA, spol. s r.o.

EUROPAPIER – BOHEMIA, součást skupiny Wilfried Heinzel AG, je lídrem na trhu ve velkoobchodním prodeji papíru, hygieny a obalových materiálů ve střední a východní Evropě. Naší prioritou je nejen dodávat kvalitní produkty a poskytovat nejlepší služby, ale také přispívat k ochraně životního prostředí. Klademe si ambiciózní cíle v oblasti ekologické udržitelnosti a usilujeme o klimatickou neutralitu.

Máš již nějaké zkušenosti v controllingu, které chceš prohloubit v prostředí mezinárodní společnosti?
Do našeho týmu hledáme kolegyni či kolegu, co se chce opřít o své dosavadní zkušenosti, převzít odpovědnost za důležité finanční procesy a zároveň se dál profesně rozvíjet při úzké spolupráci s vedením společnosti.

📊 CO VÁS U NÁS ČEKÁ?

  • příprava měsíčních závěrek a dohadů k výnosům a nákladům
  • práce s dodavatelskými a zákaznickými bonusy (kontrola, kalkulace, reporting)
  • odsouhlasování stavů v rámci mezinárodní skupiny (IC matching)
  • příprava budgetů, forecastů a pravidelných reportů pro management i centrálu
  • inventarizace zásob a průběžné kontroly
  • podklady pro audit a účast na finančních projektech
  • správa zákazníků, nákladových středisek a master dat v systému SAP
  • zástup za credit managera - monitoring pohledávek, komunikace se zákazníky ohledně plateb, uvolňování zakázek
  • podpora finančního ředitele a ad hoc úkoly


🎓 CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
  • praxe v controllingu nebo financích minimálně 2 roky
  • orientace v účetnictví CAS a IFRS
  • znalost práce s účetním a ERP systémem, nejlépe SAP
  • skvělá znalost Excelu a MS Office
  • angličtina na komunikativní úrovni

🔍 A JAKÉ DOVEDNOSTI OCENÍME?

  • analytické myšlení a smysl pro detail
  • schopnost plánovat a řídit si čas
  • aktivní přístup a samostatnost
  • týmového ducha a pozitivní energii
  • diskrétnost při práci s citlivými daty

🎯 CO NABÍZÍME?

  • zajímavou práci ve skvělém kolektivu – pohoda v týmu je pro nás zásadní
  • zázemí stabilní společnosti, která o své zaměstnance pečuje
  • pečlivé zaškolení & podporu a možnost osobního rozvoje
  • práci v systému SAP, ve kterém Tě hodně naučíme
  • flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
  • motivující finanční ohodnocení, odměny, firemní benefity, Multisport kartu
  • 1× týdně možnost konverzační AJ s rodilým mluvčím
  • účast na firemních akcích a teambuildinzích

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Rádi se s Vámi potkáme!

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Contribution to sport / culture / leisure, Cell phone, Corporate events, 13th monthly salary, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Intermediate)