Co u nás budete dělat?
· nákup materiálů, sledování a potvrzování dodacích termínů
· aktivní komunikace s dodavateli a vybranými obchodními partnery
· vedení výběrových řízení dodavatelů
· vyjednávání o cenových kalkulacích dodavatelů a dalších podmínek spolupráce
· schvalování faktur a přímá komunikace s jednotlivými odděleními firmy
Co po Vás požadujeme:
· praxi s prací nákupčí/ přípravář, zkušenosti v TZB či jiné technické oblasti výhodou
· znalost MS Office a práce s technickou dokumentací
· výborné komunikační a organizační schopnosti
· systematičnost, zodpovědnost a samostatnost při řešení pracovních úkolů
· časová flexibilita a spolehlivost
· ŘP sk. B
· znalost AJ, NJ výhodou
Co Vám nabídneme:
· zajímavou a odpovědnou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu
· nadprůměrné platební podmínky, 13 a 14 plat
· bezva šéfa a fajn kolegy
· pružnou pracovní dobu a pravidelný home office
· mobilní telefon
· zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na stravování, možnost dalšího vzdělávání)
Cell phone, Educational courses, training, Individual schedules of working hours, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Children-friendly office, Refreshments on workplace, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Dog-friendly office