10 September

RECEPČNÍ – ASISTENT/KA - GrandOptical

GrandOptical je globální značka, která působí v České republice už od roku 1996. Postupně rozšířila své zastoupení až na současných 62 poboček po celé zemi. Zákazníky obsluhuje téměř 400 odborně vzdělaných profesionálů: optometristů a očních optiků. GrandOptical staví především na vysoké kvalitě služeb, na budování vztahů se zákazníky a obchodními partnery a na efektivní komunikaci. Posláním a mottem GrandOptical je: „Pomáháme vám lépe vidět“. Zákazník je na prvním místě a vždy se dbá na to, aby z prodejny odcházel s úsměvem a ostrým zrakem. Česká společnost patří do globálně působící skupiny GrandVision. Skupina GrandVision působí ve více než 40 zemích, kde má přes 7200 obchodů a téměř 40 tisíc zaměstnanců. Vlastníkem GrandVision skupiny je EssilorLuxottica SA, největší výrobce brýlových skel na světě, včetně mnoha známých značek brýlí a slunečních brýlí, jako je Ray-Ban, Oakley, Armani Exchange, Ralph Lauren, Prada a mnoha dalších.

Co Vás čeká

Recepce v GrandVision CZ je bránou do naší společnosti. Pozitivní myšlení, ochota pomoci, proaktivní přístup k řešení úkolů a úsměv na tváři, jsou absolutním základem pro tuto pozici, která ovlivňuje nejen návštěvy, obchodní partnery, kandidáty, ale i naše zaměstnance. Cílem této pozice je zajistit hladký a bezproblémový chod administrativy v prostředí naší dynamické společnosti. Každý den je jiný a přináší nové výzvy...

Co bude třeba zvládnout na recepci:

  • uvítání všech návštěv a zajištění jejich pohodlí a občerstvení
  • spolupráce s hlavní recepcí budovy
  • odpovědnost za plynulý chod kanceláře
  • zajištění kurýrních služeb, vyřizování pošty a telefonátů
  • zajištění služebních cest – taxi, letenky, ubytování apod.
  • pravidelná kontrola a objednávání občerstvení/kancelářských potřeb
  • zajištění reprezentativního vzhledu zasedacích místností, ostatních prostor
  • dohled nad úklidem a dodržováním pravidel pro kuchyň, coffee point, zasedací místnosti a terasu a dohled nad pravidelnou údržbou zeleně v kanceláři

Co bude třeba zvládnout z administrativy:

  • zajištění překladů pro potřeby zaměstnanců centrály a kolegů v korporaci
  • evidence krádeží, vyčíslení škod pro PČR a komunikace s PČR
  • podpora interních týmů a agend (office management, HR, event management, aj.)
  • zadávání smluv do systému, kontrola a odsouhlasení faktur, které se týkají recepce a následná evidence faktur v systému SAP
  • klíčová role v organizaci porad manažerů prodejen, vánočního večírku a dalších firemních akcí
  • osobní asistentka komerčního ředitele


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • zakládáme si na důvěře, komunikaci a ochotě neustále se zlepšovat a posouvat dopředu
  • máte úsměv na tváři a umíte skloubit roli recepční a šikovné asistentky
  • umíte si organizovat práci bez toho, aby Vás někdo hlídal a zadával Vám ji
  • jste parťák do týmu v kanceláři i mimo ní
  • díky zdravému selskému rozumu si rychle poradíte v každé chvíli a umí­te si stanovit priority
  • se stresovými situacemi si s přehledem poradíte
  • máte uživatelskou znalost MS Wordu, Excelu a Outlooku se nevyhýbáte oklikou
  • aktivní znalost anglické jazyka na minimální úrovni B2 – v psané i ústní formě
  • znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího, cit pro text a gramatiku

Co Vám můžeme nabídnout

  • práci na plný nebo 3/4 úvazek (30 hodin týdně)
  • zázemí prosperující mezinárodní společnosti
  • zaměstnanecké benefity (stravenková karta, zvýhodněná Multisport karta, zaměstnanecké slevy na firemní produkty, cafeterii, aj.)
  • příjemnou neformální atmosféru v moderních prostorech na Praze 4
  • dovolenou nad rámec zákona
  • společné eventy a mnoho dalších maličkostí, které Vás nadchnou
  • smlouvu prostřednictvím personální agentury
  • nástup možný ihned

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Notebook, Refreshments on workplace, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work, Part-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Advanced)