Týmový vedoucí obchodních aktivací a prodejní strategie se zaměřením na nezávislý maloobchod
Na této pozici se stanete součástí centrálního aktivačního týmu v rámci obchodního oddělení a budete klíčovým přispěvatelem k efektivní implementaci marketingových a produktových strategií v souladu s obchodními cíli společnosti. Díky unikátní pozici našeho týmu budete hybatelem a prostředníkem spolupráce marketingu bezdýmných produktů i konvenčních cigaret, obchodních oddělení a dalších klíčových týmů. Získáte široký přehled o aktivitách a fungování mnoha oddělení, který budete denně uplatňovat při spolupráci s kolegy. Pozice je zaměřena na podporu obchodního kanálu „Tradiční trh“, jehož členové rozvíjí obchodní vztahy v nezávislém maloobchodním prostředí specializovaných tabáků, čerpacích stanic, obchodů se smíšeným zboží a ve večerkách. V rámci spolupráce s marketingovými týmy bude převládat zaměření na konvenční cigaretové produkty.
Co u nás budete dělat?
· Řízení přípravy detailního plánu aktivit v souladu s KPI a obchodními cíli společnosti se zaměřením na potřeby kanálu „Tradičního trhu“
· Aktivní řízení spolupracujících oddělení ve všech stupních přípravy plánu, od počáteční, přes realizační, až do vyhodnocovací fáze
· Design a řízení procesu vytváření aktivit podporujících plnění obchodních cílů
· Aktivní monitoring a průběžná adaptace právě probíhajících aktivit
· Analýza výsledků jednotlivých aktivit a jejich zasazení do kontextu tržního prostředí
· Úzká spolupráce s vedením obchodní organizace „Tradičního trhu“ na řízení priorit v kanále, spolurozhodování o zaměření a rozsahu obchodních programů pro obchodníky a o složení motivačních programů pro obchodní zástupce
· Odpovědnost za vydávání guidelines a planogramů produktového vystavení v zasmluvněném prostoru a plán rozšiřování nábytkových řešení Philip Morris
· Vedení a rozvoj malého týmu, 1-2 přímých podřízených
Co by Vám nemělo chybět?
· VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii, marketing nebo komunikace
· Předchozí zkušenosti v délce alespoň 3 let v oblasti marketingu, trade marketingu nebo obchodního oddělení
· Výhodou je předchozí zkušenost z koordinačních pozic a samostatného projektového řízení
· Plynulá komunikace a psaný projev v českém i anglickém jazyce
· Silné komunikační dovednosti, flexibilita a schopnost rychlé adaptace na změny
· Proaktivní přístup a chuť se neustále učit něco nového
· Analytické dovednosti, práce s daty
· Pokročilá znalost balíku Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, uživatelské prostředí PowerBI)
· Řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení
Cell phone, Educational courses, training, Contribution holiday, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Contributions to the pension / life insurance