10 September

Týmový vedoucí obchodních aktivací a prodejní strategie se zaměřením na nezávislý maloobch - Philip Morris ČR

Philip Morris International Inc. (PMI) is the leading international tobacco company, with six of the world's top 15 brands, including the number one cigarette brand worldwide. PMI has more around 80,000 employees and its products are sold in approximately 180 countries.

Týmový vedoucí obchodních aktivací a prodejní strategie se zaměřením na nezávislý maloobchod

Na této pozici se stanete součástí centrálního aktivačního týmu v rámci obchodního oddělení a budete klíčovým přispěvatelem k efektivní implementaci marketingových a produktových strategií v souladu s obchodními cíli společnosti. Díky unikátní pozici našeho týmu budete hybatelem a prostředníkem spolupráce marketingu bezdýmných produktů i konvenčních cigaret, obchodních oddělení a dalších klíčových týmů. Získáte široký přehled o aktivitách a fungování mnoha oddělení, který budete denně uplatňovat při spolupráci s kolegy. Pozice je zaměřena na podporu obchodního kanálu „Tradiční trh“, jehož členové rozvíjí obchodní vztahy v nezávislém maloobchodním prostředí specializovaných tabáků, čerpacích stanic, obchodů se smíšeným zboží a ve večerkách. V rámci spolupráce s marketingovými týmy bude převládat zaměření na konvenční cigaretové produkty.

Co u nás budete dělat?

· Řízení přípravy detailního plánu aktivit v souladu s KPI a obchodními cíli společnosti se zaměřením na potřeby kanálu „Tradičního trhu“

· Aktivní řízení spolupracujících oddělení ve všech stupních přípravy plánu, od počáteční, přes realizační, až do vyhodnocovací fáze

· Design a řízení procesu vytváření aktivit podporujících plnění obchodních cílů

· Aktivní monitoring a průběžná adaptace právě probíhajících aktivit

· Analýza výsledků jednotlivých aktivit a jejich zasazení do kontextu tržního prostředí

· Úzká spolupráce s vedením obchodní organizace „Tradičního trhu“ na řízení priorit v kanále, spolurozhodování o zaměření a rozsahu obchodních programů pro obchodníky a o složení motivačních programů pro obchodní zástupce

· Odpovědnost za vydávání guidelines a planogramů produktového vystavení v zasmluvněném prostoru a plán rozšiřování nábytkových řešení Philip Morris

· Vedení a rozvoj malého týmu, 1-2 přímých podřízených

Co by Vám nemělo chybět?

· VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii, marketing nebo komunikace

· Předchozí zkušenosti v délce alespoň 3 let v oblasti marketingu, trade marketingu nebo obchodního oddělení

· Výhodou je předchozí zkušenost z koordinačních pozic a samostatného projektového řízení

· Plynulá komunikace a psaný projev v českém i anglickém jazyce

· Silné komunikační dovednosti, flexibilita a schopnost rychlé adaptace na změny

· Proaktivní přístup a chuť se neustále učit něco nového

· Analytické dovednosti, práce s daty

· Pokročilá znalost balíku Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, uživatelské prostředí PowerBI)

· Řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Contribution holiday, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Contributions to the pension / life insurance

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
University
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Advanced)