Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s více než 25 lety zkušeností. Staráme se o účetnictví a daně pro více než 1 200 klientů napříč obory – od malých podnikatelů až po větší firmy. Zakládáme si na osobním přístupu, kvalitě služeb a využívání moderních technologií.
📘 Jsme registrovaní u Komory daňových poradců ČR.
🏆 Získali jsme ocenění „Účetní firma roku 2019“.
💡 Patříme mezi lídry v digitalizaci účetnictví – méně papírů, více chytrých řešení.
💻 Poskytujeme služby klientům ve 31 ekonomických systémech.
🔹 U nás propojujeme stabilitu tradiční firmy s rychlostí a pružností startupu, preciznost a osobní přístup s moderními nástroji. Nevěříme na staré účetní šuplíky – tvoříme účetnictví, které je přehledné, srozumitelné a přináší klientům reálnou hodnotu.
🔹 Jsme tým, kde si lidé pomáhají a rostou spolu.
👉 Chcete pracovat ve firmě, kde se poctivá práce propojuje s inovací? Jste na správném místě.
Pojďte růst s námi!
👉 Chcete pracovat ve firmě, kde se poctivá práce propojuje s inovací? Jste na správném místě.
Pojďte růst s námi!
👁🗨 Komu dáme příležitost?
Člověku, který má blízko k technickým inovacím, ke klientům i číslům, umí organizovat a vést projekty a nebojí se hledat nové cesty. Někomu s komunikačními schopnostmi a orientací na výsledek. V roli Manažera rozvoje služeb budete klíčovým spojovacím článkem mezi našimi týmy a klienty – někým, kdo pomáhá věci posouvat a dává spolupráci směr. Potřebujeme někoho, kdo našim finančním a mzdovým účetním zajistí technickou a IT podporu při propojování účetních SW s aplikacemi pro efektivní práci, při nastavování SW a aplikací v začátcích spolupráce s novými klienty i s těmi stávajícími.
🧾 Náplní práce bude zejména:
- Technická a IT podpora pro kolegyně a kolegy i klienty v oblasti účetních SW a aplikací.
- Nastavování aplikací a technických řešení do účetních systémů.
- Navrhování a implementace technických řešení v oblasti procesů i spolupráce v rámci firmy, s klienty i s partnery.
- Řízení a koordinace firemních i klientských projektů ve spolupráci s účetním týmem a dalšími odborníky – od komunikace přes plánování až po vyhodnocení.
- Řešení nestandardních situací a požadavků klientů a hledání oboustranně přijatelných technických řešení.
- Pomoc s nastavováním kvalitních interních procesů, podílení se na jejich zefektivnění a dohlížení na jejich dodržování na straně klienta i uvnitř naší společnosti.
- Čekají Vás i občasné pracovní cesty mezi kanceláří Brno a Praha.
📌 Hledáme někoho, kdo:
- Má zkušenost s implementací nových nástrojů/služeb, s procesním řízením – hlavně v oblasti IT technologií ve spojení s účetními systémy.
- Má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, IT obor je výhodou.
- Orientuje se alespoň trochu v účetních programech, není mu cizí prostředí aplikací Microsoft.
- Má komunikační a prezentační dovednosti – dokáže naslouchat, vysvětlit složité věci jednoduše a jednat s klienty i kolegy s respektem a jistotou.
- Angličtina pro něj není úplně cizí jazyk – máme pár anglicky hovořících klientů.
- Má zkušenost s vedením projektů – dokážete si věci naplánovat a dotáhnout do konce, kontrola i improvizace mu nejsou cizí.
- Přemýšlí v souvislostech, hledá a vidí příležitosti ke zlepšení a nebojí se je aktivně navrhovat.
- Umí pracovat samostatně, ale zároveň vnímat širší týmovou i firemní strategii.
🎁 Na co se u nás můžete těšit:
💼 Zajímavou a smysluplnou práci s účetními systémy, aplikacemi pro efektivní práci – žádná šablona, žádná rutina.
👥 Přátelský tým, který drží spolu a rád pomůže nejen při onboardingu.
🏠 Plně flexibilní pracovní dobu, Home office po zapracování, sick days.
📈 Fixní mzda + bonusový systém, podpora při certifikaci a pravidelné teambuildingy.
📚 Podporu při vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
🎫 Benefity na sport, vzdělávání i volný čas, MultiSport karta, kafetérie, káva a ovoce na pracovišti.
Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme 😊).