IRESOFT je místo, kde práce dává smysl a přináší radost a svobodu.
Každý rok strávíme zhruba 2000 hodin v práci. Je to víc, než věnujeme našim rodinám nebo koníčkům. Nikdo by proto neměl promarnit tak podstatnou část svého života. Ani Ty!
Tvoříme produkty, které usnadňují práci lidem:
Informační systém CYGNUS pomáhá v sociálních službách a Docházkový a HR systém Alveno zjednodušuje práci v menších, středních i velkých firmách v komerční sféře.
Umíš vysvětlit složité věci jednoduše? Naslouchat lidem, kteří si nejsou jistí, co vlastně potřebují? A baví tě, když tvoje práce má přímý dopad na životy druhých?
Pak by tě mohla bavit práce implementačního konzultanta v týmu IRESOFTu.
Co dělá tým implementačních konzultantů?
Jsme tým, který pomáhá sociálním službám naplno využít software CYGNUS – nástroj, který jim šetří čas, zjednodušuje práci a umožňuje věnovat se tomu, co je pro ně nejdůležitější: péči o klienty. Díky nám se ze složitých procesů stávají jednoduché kliky a z nervozity z nového systému se stává nadšení.
Jak vypadá den implementačního konzultanta?
Implementace softwaru CYGNUS je doslova jízda, a to i za volantem. Implementační konzultanti cestují k zákazníkům 2–3x týdně, zbývající čas tráví v kanceláři a na telefonu.
Jak probíhá samotná implementace?
- Zjišťujeme potřeby zákazníka a nastavujeme si vzájemná očekávání.
- Domlouváme si termíny implementace.
- Instalujeme software a převádíme data ze starého systému.
- Nastavíme úvodním školení systém podle konkrétních potřeb zařízení.
- Uživatele proškolíme.
To ale není všechno:
- Se zákazníky jsme v kontaktu denně – po telefonu i e-mailem.
- Po zaškolení naše práce nekončí. Následuje tzv. následná péče – zákazníky se staráme, dokud si zákazník software plně nezažije.
- Řešíme také servisní požadavky – když je potřeba přenastavit, zaškolit nebo představit nové funkce.
- Pracujeme z brněnské kanceláře, částečně z home office a často i přímo u zákazníků.
- Během adaptace ti bude k dispozici mentor, který tě provede a doprovodí i do terénu. Jakmile se osamostatníš, kolegové ti budou stále k ruce na dálku.
Aby to fungovalo, hledáme někoho, kdo umí:
- porozumět potřebám druhých a správně se ptát, i když druhá strana neví přesně, co chce.
- vysvětlit srozumitelně technické věci i lidem, kteří se s IT moc nekamarádí.
- přizpůsobit se situaci, operativně změnit plán a zachovat klid, i když něco nejde podle scénáře.
- organizovat si den podle priorit – práce z kanceláře, z domova, i cestování do zařízení.
- udržovat dlouhodobé vztahy a pečovat o klienty– na našich zákaznicích nám opravdu záleží.
Jak poznáš, že bys mohl/a být implementačním konzultantem/konzultantkou?
- Máš zkušenost z práce, kde jsi pomáhal/a lidem, optimálně s orientací v nových nástrojích nebo systémech.
- Komunikace je tvoje silná stránka –umíš naslouchat i přesvědčit. Slovenština může být v tomto případě výhodou.
- Máš řidičák sk. B a řízení ti nedělá problém – čekají tě 2–3 výjezdy týdně na Slovensko, časem po ČR.
- Umíš si řídit svůj čas a nepotřebuješ, aby ti někdo každý den říkal, co máš dělat.
- Rád/a pracuješ samostatně, ale víš, kdy je čas se zeptat nebo požádat o pomoc.
- Sdílíš naše hodnoty, které u nás skutečně žijeme – jsem spolehlivý a přebírám zodpovědnost, jsem vyzrálý a umím komunikovat, spolupracuji a jsem týmový hráč, zlepšuji se a jsem proaktivní (více na našich webech).
Co ti nabídneme?
- Auto i k soukromému využití, notebook a telefon dle tvého výběru.
- Ubytování na služebních cestách je samozřejmě plně hrazené.
- 6 týdnů dovolené, stravovací paušál, jazykové kurzy, síť koučů, síť psychoterapeutů a další vzdělávání.
- Firemní akce, kvalitní vybavení, moderní pracovní prostředí, několik druhů káv, občerstvení a spoustu dalších maličkostí pro příjemnější den.
Chceš dělat práci, která má smysl?
Přidej se k nám a pomoz lidem v sociálních službách dělat jejich práci jednodušeji a efektivněji.