29 August

Administrativní podpora obchodního oddělení - ZAPA beton a.s.

Máte zkušenosti s administrativou a hledáte zázemí stabilní společnosti? ZAPA beton a.s., přední výrobce transportbetonu na českém a slovenském trhu, rozšiřuje svůj tým v Praze 4 – Kačerov! Staňte se součástí firmy s dlouholetou tradicí a členem mezinárodních skupin Dyckerhoff a Buzzi Unicem.

Co bude Vaší hlavní náplní práce?

  • Správa dokumentace, organizace smluv a vedení příslušných záznamů
  • Podpora obchodního oddělení – příprava nabídek, objednávek a zadávání dat do systému
  • Zastupování obchodních zástupců, poskytování podpory během jejich nepřítomnosti (školení, dovolené apod.)
  • Příprava podkladů na porady a pravidelná hlášení
  • Administrace zákaznických objednávek a reklamací, včetně jejich evidence a kontroly plnění termínů
  • Stanovování a sledování termínů pro obchodní zástupce

Co očekáváme od Vás?

  • Min. 3 roky praxe v administrativní roli, zkušenosti ve stavebnictví nebo technickém zaměření výhodou
  • Min. SŠ vzdělání
  • Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook), znalost SAP je výhodou
  • Pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy

Co Vám nabízíme?

  • Práci v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
  • Pružnou pracovní dobu a možnost plánovat si den
  • Možnost práce z domova (po zaučení)
  • Motivační finanční ohodnocení, příspěvky na penzijní a životní pojištění, roční odměny
  • 5 týdnů dovolené
  • MultiSport kartu
  • Stravenky (180 Kč)
  • Kantýnu přímo na pracovišti
  • Slevy na naše produkty
  • Firemní kurzy angličtiny a příležitost k dalšímu vzdělávání
  • Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení
  • Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce

Místo výkonu práce:

  • Praha 4 – Kačerov

Přidejte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho obchodního týmu! ZAPA beton a.s. – vaše kariéra s pevnými základy.

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Cell phone, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Discount on company products / services

About the Job

Job location:
Praha – Michle
Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient)