27 August

Supervizor klientského reportingu - Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.

Naši společnost založil pan Perry Brink v roce 1859 v Chicagu. V průběhu let jsme se stali globální společností specializující se na bezpečnostní a logistické služby, zejména ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. Náš dosah je globální, jsme v 52 zemích a obsluhujeme zákazníky až ve 100 zemích. V ČR jsme od roku 1991 a stále expandujeme. Aktivně investujeme do technologických inovací.

Pro náš tým klientského reportingu, který má na starosti bankovní a retailové klienty, hledáme motivovaného kandidáta s výbornou znalostí Excelu do role:

Supervizor zákaznického centra SZH.

Co Vás u nás čeká?

  • Práce v menším týmu klientského centra a jeho směřování, automatizace procesů a digitalizace, spolupráce s manažerem financí na rozvoji zákaznického centra.
  • Perspektivní pozice s potenciálem vlastního rozvoje a učení se nových věcí a nastavování procesů.
  • Zajištění plynulého chodu klientského servisu, generování a kontrola reportů pro klienty, komunikace s klienty i interními odděleními, řešení dotazů a reklamací.
  • Řešení objednávek klientů a zpracování v rámci systémů.
  • Odpovědnost za správu a aktualizaci databází klientů a obslužných míst.
  • Práce s interními i bankovními systémy.
  • Správa elektronického bankovnictví a systémů ČNB.
  • Kontrola a ověřování transakcí provedených v rámci hotovostních operací.
  • Zajištění podkladů pro fakturaci, automatizace.
  • Dále Vás u nás čeká důkladné zaškolení, poznání interních procesů pro samotný výkon této zajímavé pozice.

Co od Vás potřebujeme?

  • Proaktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem.
  • Odpovědnost, důslednost, samostatnost, organizační dovednosti.
  • Zájem o inovace, optimalizaci procesů a přínos vlastních nápadů.
  • Min. SŠ vzdělání/VŠ vzdělání ekonomického směru a 2-3 roky praxe na obdobné pozici (není podmínkou).
  • Velmi dobré znalosti MS Office, zejména MS Excel.
  • Vedení svého menšího týmu.
  • Komunikativní znalost AJ.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Perspektivu a zázemí silné společnosti k vlastnímu rozvoji.
  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Stravenkový paušál ve výši 96,- Kč/den.
  • Dovolená 5 týdnů.
  • Vzdělávací kurzy, školení.
  • Kafetérie – 300 bodů měsíčně.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Firemní akce.

Pokud Vás pozice zaujala a chcete být součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis ještě dnes.

Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Bonuses, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Refreshments on workplace, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Intermediate)