Ekonom/ka pro ScioŠkoly
Do týmu, který zakládá a provozuje soukromé inovativní školy po celé ČR, hledáme odvážného, pracovitého a pozitivně naladěného člověka, který má rád čísla, analýzy, finance, dokáže vidět věci v souvislostech a z nadhledu, nebojí se přicházet s nápady na zlepšení. Člověka, který se bude starat o cca 20 subjektů s celkovým obratem přes 400M.
Co u nás budete dělat:
- budete zodpovědní za finanční problematiku ScioŠkol
- připravovat různé finanční reporty
- s vedením jednotlivých škol sestavovat rozpočty a průběžně sledovat jejich plnění
- komunikovat s bankou
- sledovat cash-flow
- podporovat nové školy při jejich vzniku, proškolovat zaměstnance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- ekonomické myšlení, ideálně i nějaké ekonomické vzdělání, výhodou je relevantní praxe
- znalost účetních předpisů, základní orientace v účetnictví a financích
- znalost práce v účetním systému Pohoda
- základní znalost daňové problematiky
- orientaci v podnikových financích a jejich souvislostech
- velmi dobré komunikační a analytické schopnosti
- spolehlivost a důvěryhodnost
- samostatnost, stresovou odolnost, flexibilitu a aktivitu
- schopnost a ochotu spolupracovat a podporovat kolegy z jiných oborů
Co nabízíme:
- zodpovědnou a různorodou práci
- příležitost k osobnímu a profesnímu rozvoji
- možnost ovlivnit nastavení ekonomických procesů
- odpovídající finanční ohodnocení
- neformální a kreativní prostředí
- příjemné a vstřícné spolupracovníky
- pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
Co je třeba udělat:
Pokud máte o nabízenou pozici zájem, pošlete nám do 15. 9. 2025 svůj životopis, motivační dopis a následující úkol:
Zadání úkolu:
Sestavte roční rozpočet základní školy, víte-li, že:
- školu navštěvuje 100 žáků
- škola pobírá dotaci ve výši 100 % normativu
- roční nájemné a provozní náklady jsou 2 mil. Kč
- ve škole je zaměstnáno 10 pedagogů, ředitel školy a potřební provozní pracovníci.
Navrhněte výši mezd všech zaměstnanců a ročního školného tak, aby hospodaření školy bylo i s potřebnou rezervou vyrovnané.