22 August

Posila na zákaznickou linku (příchozí hovory) - MediaCall, s.r.o.

Kdo jsme? Mediacall jedno z největších kontaktních center v České republice s téměř 20letou tradicí! Jak fungujeme? Z domu po celé republice. Jak na to? Vše Tě na začátku naučíme, díky našim zkušenostem a přátelskému přístupu. Čím se zabýváme? Našim klientům poskytujeme telemarketingové služby a zákaznickou podporu, stejně jako back office a průzkumy nejrůznějšího charakteru.

Pro naše významné klienty hledáme TECHNICKY ZDATNÉ kolegy/kolegyně, kteří posílá náš tým zákaznické podpory.


Nabídka je ideální pro ty, kteří:

  • hledají stabilní práci nebo brigádu (nikoli jen nárazové přivýdělky)
  • nevadí jim směny i o víkendu
  • zvládnou odpracovat alespoň 20 h/týdně
  • práce s počítačem je pro ně samozřejmostí - ovládají klávesové zkratky, nebojí se více systémů najednou apod.
  • domluví se anglicky (občasná komunikace)
  • mají kladný vztah k autům a orientují se i v moderních trendech, např. v oblasti kryptoměn

Co nabízíme?

  • zázemí stabilní společnosti s přátelskou firemní kulturou
  • důkladné zaškolení na danou pozici
  • zaučení na naší pobočce v Brně nebo online, práce formou home office
  • příplatky za víkendy i přesčasy

Benefits

Educational courses, training, Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Full-time work, Part-time work
Contract Duration:
Permanent
Type of Contract:
Employment contract, Contract under Trade Certificate / Identification No., Agreement on working activities (DPČ)
Recommended education:
Professional training without a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Pre-intermediate), Slovak (Proficient)