17 September

OPERATIVNÍ NÁKUPČÍ - Schindler CZ, a.s.

Naše společnost má kořeny ve Švýcarsku a jako Schindler CZ, a.s. působíme na českém trhu od r. 1993. Po celou dobu se nám daří udržet si přední postavení mezi výtahářskými firmami nejen v dodávkách nových výtahů a eskalátorů, ale i v jejich následném servisu. Jsme jedna z 27 firem v České republice, která získala prestižní ocenění Top Employer.

Na nákupním oddělení jsme v tuto chvíli čtyři a rádi bychom do našeho týmu přivítali novou kolegyni nebo kolegu. Začátků se nemusíš bát, se vším ti pomůžeme a poradíme.

Co bude spadat do tvých úkolů:

  • komunikace s dodavateli a jejich vyhodnocení (KPI)
  • příprava podkladů pro tendry lokálního materiálu
  • organizace přepravy výtahu a materiálu
  • zavádění a udržování smluv v systému
  • vytváření nákupních objednávek v SAP
  • aktualizace aplikací (e-shop) pro objednávání lokálního materialu
  • řešení reklamací ve spolupráci s centrální organizací
  • zajištění včasné a správné fakturace od dodavatelů pro účetní oddělení, minimalizace faktur po splatnosti
  • spolupráce s kolegy na Slovensku

Co bys měl/-a umět a mít, aby se ti dobře pracovalo:

  • angličtinu na alespoň středně pokročilé úrovni pro komunikaci se zahraničními kolegy, řešení mezinárodních projektů apod.
  • zkušenosti v nákupu jsou výhodou, ale ne podmínkou - důležitější je tvůj aktivní a pozitivní přístup k práci, ochota učit se nové věci a spolupracovat s ostatními
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • pokročilé užívání IT - především Excelu (kontingeční tabulky, filtry, pivotky)
  • znalost SAPu je výhodou

Co nabízíme my:

  • zázemí úspěšné nadnárodní společnosti se stabilitou a možnostmi dalšího rozvoje
  • 5 dní osobního volna nad rámec zákonné dovolené, 3 dny zdravotního volna
  • příspěvek na stravování a důchodové připojištění
  • benefitní systém cafetérie s ročním budgetem přes 26.000,- Kč, ve kterém si vybereš, co tě opravdu zajímá (sport, kultura, zdraví...)
  • firemní telefon a notebook
  • odměny za doporučení zaměstnance, při narození dítěte, pracovním výročí... atd.
  • příjemné kanceláře v areálu Waltrovka přímo u metra B - Jinonice
  • čaj a kávu k dispozici v naší relax zóně

Pokud jsme tě touto nabídkou zaujali, pošli nám, prosím, svůj životopis. Pečlivě si jej prostudujeme a do 2 týdnů dáme vědět, jaký bude další postup.

Těšíme se na tebe!

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Bonuses, Sick days, Notebook, Contribution to sport / culture / leisure, Contributions to the pension / life insurance, Cafeteria

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), English (Intermediate)