12 September

HR generalist - Europ Assistance s.r.o.

Společnost Europ Assistance s.r.o. je součástí mezinárodní finanční skupiny Generali a České pojišťovny a již více než 50 let určuje trendy na trhu asistenčních služeb. Již od roku 1963 poskytujeme služby klientům po celém světě - nepřetržitě 24 hodin denně / 7 dní v týdnu. Jsme poskytovatelem komplexních asistenčních služeb a služeb likvidace pojistných událostí.

O čem bude Vaše práce?

Hledáme kolegu / kolegyni, který se nebojí HR témat od A do Z, nebojí se výzev a změna je jeho nejlepší kamarád. Výhodou této pozice je opravdu široké zaměření, kdy nebudete vědět, co Vás ten den může čekat a také do velké míry samostatnost a zodpovědnost. Hledáme někoho, kdo se nezalekne velkého množství práce, ale naopak to vezme jako výzvu.

Trochu více v bodech:

  • Budete řídit proces celého životního cyklu zaměstnanců (nástupy, změny, výstupy)
  • Budete mít na starosti hledání nových kolegů, jejich onboarding a vše, co k tomu patří
  • Budete se podílet na přípravě podkladů pro mzdy a také na správě benefitů
  • Budete mít pod palcem HR administrativu
  • Budete se podílet na rozvoji a motivaci zaměstnanců
  • Budete poskytovat personální poradenství a podporu zaměstnancům bez ohledu na pozici v otázkách pracovního práva, kariérního poradenství, rozvoje aj.
  • Budete se podílet na plánování a organizaci firemních akcí
  • Budete aktivně budovat firemní kulturu a HR brand uvnitř i navenek
  • Budete trávit čas s HR systémy (OKbase, Aristotelos - jejich znalost výhodou)
  • Budete aktivně spolupracovat na HR projektech
  • Budete toho mít zkrátka dost. Ale nemusíte se bát, nikdy na to nebudete sám / sama!

Co je pro nás důležité?

  • Velmi dobrá znalost zákoníku práce a pracovně-právní dokumentace
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Zkušenosti se zpracováním mezd a nepřetržitého provozu výhodou
  • Povědomí o správě benefitů a jejich daňových aspektů
  • Zkušenosti s náborem pozic od řadových až po manažerské, včetně onboardingu
  • Zkušenosti s HR administrativou (znalost OKbase výhodou)
  • Schopnost prioritizovat, přemýšlet v souvislostech a předcházet možným dopadům
  • Týmový duch a spolupráce a nesmí to být jen fráze
  • Samozřejmostí je diskrétnost a umění držet jazyk za zuby, pokud jde o citlivé informace, kterých je na HR celá řada

Co na oplátku nabízíme my?

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti se smysluplným předmětem podnikání
  • Skvělý tým
  • Různorodou a zajímavou práci, která má smysl
  • Možnost vlastní seberealizace, vlastní organizace práce a rozvoje sebe i okolí
  • 25 dní dovolené, 2 dny zdravotního volna a 1 den na dobrovolnické aktivity
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • Celou řadu zajímavých benefitů (Cafetérie, stravenkový paušál, zvýhodněné pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, Multisport a mnoho dalšího)

Tak neváhejte a pošlete nám své CV, těšíme se!

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Cafeteria, Cell phone, Individual schedules of working hours, Corporate events, Bonuses, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance, Self-organization of the job, Discount on company products / services

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
English (Intermediate)