23 August

Vedoucí účetního oddělení (m/ž) - Operátor ICT, a. s.

Do týmu účetnictví a správy majetku hledáme vedoucí/ho oddělení, který/á by vedl/a agendu účetních záznamů, správu finančních operací a analýzu ekonomických dat.

Ideální kandidát/ka by měl/a mít znalosti v oblasti účetnictví, vynikající analytické schopnosti a zkušenosti s finančním softwarem Helios a Excelem. Očekáváme schopnost samostatné práce, vedení malého týmu, proaktivní přístup k řešení problémů a vysokou úroveň organizace práce.

Operátor ICT, a.s., se věnuje zejména digitalizaci, poskytování ICT služeb, včetně webových a mobilních aplikací a s tím souvisejících e-shopů (nejznámějším produktem je PID Lítačka). Našim logicky největším zákazníkem je hl. m. Praha, ale naše služby poskytujeme např. v Libereckém kraji, kde dodáváme jeden z našich hlavních produktů, kterým je dopravní odbavovací systém. Společnost se také zaměřuje na řízení inovativních projektů tzv. Smart Prague projektů, které jsou primárně spojené se získáváním, integrací a zpracováním dat v datové platformě Golemio.

Podle schválené výroční zprávy z roku 2024 zaměstnával OICT v průměru 210 zaměstnanců a obrat činil téměř 470 mil. Kč.

Co bude náplní vaší práce:

  • účtování a inventarizace dlouhodobého majetku společnosti
  • účtování bankovních transakcí, úhrada všech závazků společnosti
  • účtování tržeb z prodeje prostřednictvím mobilních aplikací, e-shopů, plateb přes terminály
  • účtování INT dokumentů, časové rozlišení, dohady, rezervy apod.
  • řízení a kontrola správnosti účetnictví
  • zpracování měsíčních závěrek a ročních uzávěrek
  • zpracování DPH a KH
  • reporting pro management
  • zpracování statistických výkazů
  • zabezpečení auditu, příprava podkladů pro auditora, spolupráce na vypracování výroční zprávy
  • spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími institucemi
  • konsolidace státu – pomocný konsolidační přehled
  • participace na tvorbě rozpočtu společnosti
  • řešení nových projektů po účetní a daňové stránce
  • vedení menšího týmu (3 podřízení)

Jak si vás představujeme:

  • prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici (certifikovaný účetní – výhodou)
  • pokročilá znalost Excelu (včetně kontingenčních tabulek)
  • znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů
  • min. středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického směru
  • přesnost a pečlivost je vám vlastní
  • zkušenost se systémem Helios Inuvio (výhodou)

Co vám můžeme nabídnout:

  • příjemné pracovní prostředí v Holešovicích
  • pružnou pracovní dobu s pevným jádrem a home office
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní osobního volna
  • stravenkový paušál
  • benefitní konto v hodnotě 1 800 Kč měsíčně (MultiSport karta, Edenred karta na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění) a další výhody.
  • notebook a telefon i k soukromým účelům
  • vzdělávací akce
  • firemní akce a teambuildingy
  • pozice je vhodná pro muže i ženy
  • nástup IHNED, nebo dle dohody

Máte rádi, když věci sedí do haléře, a neradi necháváte závazky neuhrazené – ani ty kariérní? Pošlete nám své CV a pojďme si to spolu zaúčtovat!

Benefits

Cell phone, Educational courses, training, Corporate events, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Sick days, Occasional work from home, Flexible start/end of working hours, Notebook, Refreshments on workplace, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
Czech (Proficient), Slovak (Proficient)