14 August

Ředitel/ka společnosti POHODA - POHODA, z.ú.

Jsme organizace, která více 25 let provozuje sociální služby zaměřené na dospělé lidi s mentálním a kombinovaným znevýhodněním a sociální podnik Bílou vránu - kavárnu a cateringovou službu. V sociálních službách, sociálním podniku i v zázemí organizace nás pracuje celkem 50, z toho 9 kolegů se zdravotním znevýhodněním. Naše hlavní hodnoty jsou člověk, respekt a profesionalita.

HLEDÁME NOVOU OSOBNOST DO ČELA ORGANIZACE POHODA

POHODA – společnost pro normální život lidí s postižením, z.ú. více než 25 let podporuje dospělé lidi s intelektovým znevýhodněním, aby mohli s přiměřenou podporou žít běžný a důstojný život, stejně jako jejich vrstevníci.

Jsme zavedenou a respektovanou organizací v sociální oblasti, s pestrým portfoliem služeb a silnou organizační kulturou.

CO DĚLÁME?

V POHODĚ zajišťujeme:

Sociální služby: chráněné bydlení, denní stacionář, osobní asistenci a terénní odlehčovací službu
Sociální podnikání: zaměstnávání lidí s postižením v kavárně Bílá vrána
Vzdělávání a spolupráce na procesu deinstitucionalize: sdílíme dobrou praxi, ovlivňujeme veřejné mínění a podporujeme systémové změny

KOHO HLEDÁME:

· Zkušenou a motivovanou osobnost s praxí ve vedení týmu nebo organizace, ideálně v sociálních službách

· Lídra, který umí udržet stabilitu, spoluvytvářet a naplňovat vizi organizace, podporovat tým a rozvíjet zdravou organizační kulturu

· Stratéga se schopností řídit provoz, finance

· Komunikačně zdatnou osobnost, která umí reprezentovat organizaci navenek a budovat partnerství

· Člověka, který sdílí hodnoty POHODY a chce podporovat důstojný život lidí s postižením


CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:

Řídit provoz a rozvoj celé organizace (cca 50 zaměstnanců)
Plánovat a zajišťovat udržitelnost organizace – lidskou, finanční, odbornou
Vést tým, nastavovat kulturu, podporovat kompetence pracovníků
Vést komunikaci s donory, partnery, veřejností
Spolupracovat se správní radou a naplňovat strategii organizace

CO OD VÁS OČEKÁVÁME:

Vysokoškolské vzdělání
Orientaci v problematice lidí s intelektovým znevýhodněním výhodou, motivace a respekt k tématu podmínkou
Znalost neziskového sektoru, dotačního prostředí a financování služeb vítaná
Schopnost týmové spolupráce, vize, organizační nadhled
Člověka se zkušenostmi se získáváním grantů, dotací, fundraisingem a PR/marketingem výhodou
Znalost angličtiny na komunikační úrovni výhodou

CO NABÍZÍME:

Smysluplnou a pestrou práci v zavedené organizaci
Neformální a přátelské pracovní prostředí
Otevřenost novým nápadům a podporu profesního rozvoje
Možnost ovlivnit další směřování organizace, která má dobrou reputaci i silné vnitřní zázemí
Podporu při adaptaci do nové role
Pozvání do společnosti ředitelů a ředitelek NGOś a představitelů sociálních služeb v Praze

JAK SE PŘIHLÁSIT?

Zašlete nám:

Strukturovaný životopis
Motivační dopis
Strategická rozvaha v rozsahu max. 1800 znaků
„Kam byste chtěl/a POHODU v prvním roce svého působení posunout a jak?“

Přihlášky do výběrového řízení evidujeme pouze v systému Jobs.cz.

Deadline pro zaslání přihlášek: 12. září 2025
Nástup možný dle dohody. S ohledem na procesy v organizaci nejpozději v prvním čtvrtletí roku 2026. Současné vedení je připraveno poskytnout podporu při převzetí organizace.

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Cell phone, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, Corporate events, Dedicated time for innovations, Flexible start/end of working hours, Notebook, Self-organization of the job, Dog-friendly office

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Contract Duration:
Limited (temporary)
Type of Contract:
Employment contract, Other
Recommended education:
University
Recommended languages:
English (Basic)