26 August

🛒 OPERATIVNÍ NÁKUPČÍ - MOŽNOST I PRO JUNIORY - HOME OFFICE - WashTec Cleaning Technology s.r.o.

WashTec Cleaning Technology s.r.o. je součástí mezinárodní skupiny WashTec Group se sídlem v německém Augsburgu. Jsme světovým lídrem v oblasti automatizovaného mytí vozidel a působíme ve více než 80 zemích světa. V České republice působíme od roku 2009 ve výrobním závodě v Nýřanech u Plzně, kde vyrábíme a montujeme komponenty pro mycí linky exportované do celého světa. Naše technologie jsou známé svou kvalitou, efektivitou a šetrností k životnímu prostředí. Kromě výroby zajišťujeme také technickou podporu, servis a dodávky náhradních dílů. Věříme v inovace, udržitelnost a dlouhodobé vztahy – jak se zákazníky, tak se zaměstnanci. Aktuálně nás čeká plánovaný růst a rozvoj výroby, a proto hledáme nové kolegy, kteří s námi budou tvořit budoucnost moderního mytí vozidel. Nabízíme stabilní zázemí, moderní pracovní prostředí, přátelskou firemní kulturu a možnost profesního růstu v rámci mezinárodní skupiny.

Chceš nastartovat kariéru v oblasti nákupu a stát se součástí mezinárodní výrobní firmy? Hledáme samostatného a komunikativního kolegu, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám zajišťovat nákup komponent a služeb pro výrobu špičkových technologií. Pokud máš technické nebo ekonomické vzdělání, základní zkušenosti s nákupem nebo chuť se učit, rádi tě zaučíme a podpoříme v profesním růstu.

🛠️ Náplň práce

  • Zajištění nákupu mechanických a elektrotechnických dílů a služeb
  • Vyhledávání a vyhodnocování nabídek, vyjednávání cen, zpracování objednávek
  • Spolupráce s výrobou, logistikou a plánováním pro zajištění dostupnosti materiálu
  • Sledování dodacích termínů a komunikace s dodavateli
  • Správa dat v systému SAP (materiály, ceníky)
  • Podpora optimalizace nákupních procesů a snižování nákladů
  • Spolupráce s technickým oddělením a účast na výběru dodavatelů

✅ Požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního směru, ideálně s praxí v nákupu
  • Zkušenosti s operativním nákupem, ideálně ve strojírenství
  • Znalost SAP a MS Office
  • Vyjednávací schopnosti, samostatnost a orientace na výsledek
  • Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
  • Ochota cestovat

💼 Nabízíme

  • 25 dní dovolené
  • Roční bonus
  • Vánoční bonus
  • Pravidelná valorizace mzdy
  • Možnost částečného home office
  • Flexibilní pracovní doba
  • Dotované stravování
  • Příspěvek na dopravu – 2 Kč/km
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti

Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém/německém jazyce.

Benefits

Educational courses, training, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Foreign business trips, Cell phone, Opportunity to work up hours, Individual schedules of working hours, 13th monthly salary, Bonuses, Transport allowance, Flexible start/end of working hours, Notebook

About the Job

Type of Employment:
Full-time work
Type of Contract:
Employment contract
Recommended education:
Secondary education or professional training with a school-leaving exam
Recommended languages:
German (Intermediate), English (Intermediate)