Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst?
Přidej se k nám - do pětičlenného týmu office managementu skupiny klinik LABS1503. Hledáme člověka, který si poradí s kontrolou faktury, nebojí se zavolat dodavateli a vyřešit reklamaci, sednout za volant nebo společně s týmem zkoordinovat přípravu eventu na budově. A má chuť pomáhat ostatním a růst.
Naše týmové hodnoty? Spolupráce, spolehlivost, zastupitelnost. Nemáme rádi chaos, takže čekej propracovaný systém procesů, které je potřeba dodržovat - ale které průběžně upravujeme, aby byly praktické a efektivní.
Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapii, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.
Jaké tě u nás čekají zodpovědnosti a co budeš u nás dělat?
- Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo – z poloviny praktické úkoly na našich budovách a kancelářích (řidičák nezbytný) a z druhé poloviny práce za počítačem s administrativní agendou.
- Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností.
- Spolupodílet se na koordinaci a přípravě eventů (exkurze, akce pro zahraniční lékaře, školení kolegů aj.).
- Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat správnost vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek.
- Pečovat o naše kanceláře a kliniky z pohledu vybavení a majetku, evidovat nedostatky a administrativně vyřizovat opravy.
- Připravovat rešerše nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu.
- Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově (výtahem :)
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu a motivační bonusový systém.
- Získání pestré praxe s efektivním office managementem ve středně velké rostoucí firmě.
- Zaučení ze strany zkušených kolegů.
- Práci v luxusních kancelářích na Praze 7 v Holešovicích s výhledem na Vltavu.
- Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému den uteče jako voda.
- Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy.
- Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, až 20.000 Kč/rok na vzdělávání.
- Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět) - rovnátka, estetická stomatologie - bělení zubů, fazety, korunky; krevní rozbor, fyzioterapie, aj.
- Multisport karta pro volnočasové aktivity.
- Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění.
- Po 3 letech možnost firemního auta i pro soukromé účely.
- A v neposlední řadě: cola, ovoce, oříšky a nejlepší italská káva v Praze.
Na oplátku od tebe očekáváme a požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou.
- Min. 1 rok praxe v administrativě, cestovním ruchu nebo v zákaznických službách – výhodou zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy), s fakturami a dodacími listy.
- Týmového ducha a ochotu pomáhat, když je potřeba.
- Akční přístup, selský rozum a schopnost dotahovat věci do konce.
- Aktivní řidičský průkaz a ochotu řídit v pražském provozu (pohyb mezi klinikami).
- Časovou flexibilitu (zástupy kolegů, občasné cesty na pobočku v Brně)
- Profesionální vystupování a angličtinu minimálně na úrovni B2 (např. pro návštěvy či komunikaci s dodavateli).
- Dobrou znalost práce na PC, především v Excelu.
V případě zájmu, těšíme se na tvůj aktualizovaný životopis.