Co vás čeká
- objednávání a zajištění včasného dodání materiálu dle výrobního plánu
- operativní řízení dodávek zboží
- dodržování stanových KPI
- nastavení kmenových dat dílů v systému,
- komunikace s Gerlachem ohledně proclení
- komunikace s dodavateli a zajišťování přeprav
- optimalizace skladových zásob
- spolupráce s ostatními členy týmu Logistiky, Nákupu, Výroby, IE atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min. SŠ vzdělání
- minimálně 2 roky praxe ve výrobní společnosti a min. 1 rok praxe na pozici plánování materiálu
- prokazatelná uživatelská znalost MS Office - EXCEL
- praktická zkušenost s ERP systémy (SAP velkou výhodou)
- znalost AJ na komunikativní úrovni (min. B2)
- zodpovědnost, pečlivost, proaktivní přístup, týmový hráč
- komunikativní a analytické schopnosti
- logické myšlení
Co vám můžeme nabídnout
- vysoké platové ohodnocení
- smlouva na dobu určitou (zástup za RD na 3 roky) se zkušební dobou 4 měsíce
- 3 dny v týdnu možnost práce z domova
- flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené v kalendářním roce
- příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
- příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
- stravování zdarma
- roční bonus v závislosti na hospodaření společnosti Kion Group
- bonus za senioritu
- sodexo Cafeteria nebo Multisport karta v hodnotě 6.000 Kč
- příspěvky na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce
Company catering, Meal tickets / catering allowance, Holidays 5 weeks, Contribution to sport / culture / leisure, Cafeteria, Cell phone, Contribution holiday, Work mostly from home, Bonuses, Transport allowance, Flexible start/end of working hours, Notebook, Contributions to the pension / life insurance